![]() |
Volk heeft meer vertrouwen in monarchie dan in democratie
Een belangrijk signaal.
Het volk ziet dagelijks in het nieuws hoe de democratie faalt. Een monarchie biedt rust, stabiliteit en continuïteit. We zijn een stap dichter bij het herstel van het Ancien Régime. http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...zo-groot.dhtml |
Tja, wat schandaaltjes betreft is hij natuurlijk een onbeschreven blad, in tegenstelling tot zijn vader. En wie niks doet, kan natuurlijk ook niks verkeerd doen.
|
Een enquete van VTM Royalty over de koning?
Royalty-watchers worden verondersteld van "een representatief staal van de bevolking" te vertegenwoordigen? :rofl: |
Citaat:
Het zal geen toeval zijn dat er in de Knack niet eens kan gereageerd worden op dit "belangrijk signaal". :rofl: |
is Belgie dan een democratie?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal hieronder een oude waarheid schrijven/ Wie werkt maakt fouten. Wie veel werkt maakt veel fouten. Ik ken mensen die geen fouten maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben eigenlijk vooral benieuwt naar de locatie waar ze die enquête gehouden hebben. Aan de ingang van de Efteling of in Plopsaland .
|
Citaat:
Er WORDT verslag uitgebracht aan le roi. Niet aan "ons". Hij mag koninkje spelen zolang de traditionele partijen hem nodig hebben. "Ons" wordt niets gevraagd. |
Citaat:
|
Citaat:
Dit is vooral een signaal dat de mensen de democratie kotsbeu zijn. Eindelijk lijken ze verstand te krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Belgische koninklijke familie is trouwens ook geen toonbeeld van samenhang en stabiliteit. Enig positief puntje voor hen is wel dat koning Filips De Taaie beter doet dan verwacht, al vinden Albert en Paola dat dan niet zo leuk :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
Durf je hier op het forum de zelfde enquête over doen? Wedden dat ge een totaal andere uitslag bekomt? Ga gerust je gang. De uitslag is afhankelijk van de vraagstelling maar ook vooral van waar ge de vraag gaat stellen natuurlijk. Ik kan moeiteloos een enquête op til zetten walke als resultaat een heel andere waarheid zal weergeven dan de jouwe. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be