![]() |
Ramadan in Iran : 80 zweepslagen voor eten in het openbaar
Gaan de Groenen zich ook hier mee moeien? Denk het niet, kwestie van hun kiesvee niet te schofferen...
Citaat:
|
Tof volk, die moslims.
Breng ze maar allemaal naar Vlaanderen, we kunnen ze hier gebruiken. |
Citaat:
|
Citaat:
Heb je daar een fotootje van ? :-D Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goede vrienden van de VS.
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Van PNAS-USA jouw vriendjes: http://www.pnas.org/content/early/20....full.pdf+html |
Citaat:
|
Citaat:
Moest je het niet begrijpen totaal onschuldigen (meestal zwarten) landen in de dodencel ondanks waterdicht alibi, onlangs ene die na 18 jaar pas vrijkwam. Googlen oogklepje. 1 �* 5 seconden, zelfs met video (waar ook plaatselijke advocaten getuigen): Citaat:
|
Ik word toch wel moe van dit soort topics. Iedereen weet toch nu onderhand wel dat wij Europeanen (en dan vooral West-Europeanen) superieur zijn aan de apen in het Midden-Oosten en Afrika?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Hier" worden pedofiele ´kerkrokken´ wel nog altijd teveel beschermd, dat is er ook nog niet (helemaal# ) uit. # Citaat:
|
de bron is trouwens: ANP
|
Citaat:
|
Citaat:
Hier nog eentje... kan je je verder bekwamen. ![]() |
Dat soort toestandjes krijg je als anderen de leefregels mogen opdringen he. Wat barbaars is, is van mensen te verbieden van te eten op de openbare weg. Ik denk dat er veel eerder gruwelen van de lijfstraffen, maar daar heb ik minder moeite mee. Het enige probleem met lijfstraffen is dat de staat een corrupt ding is die die te pas en te onpas zal aanwenden om zijn doelen te dienen. Maar moesten wetten rechtvaardig zijn (en geen product zijn van een corrupte staat) en mochten wetten vrijwillig aanvaard zijn (ttz, met 100% meerderheid gestemd zijn door de bevolking) dan zou ik foltering een veel betere vorm van straf vinden dan gevangenis. Het is tenslotte de "natuurlijke" straf die de natuur bedacht heeft om ons gedrag aan te passen he. Uw vinger in kokend water steken, dat doet ge niet, omdat dat zeer doet.
Maar (cfr Micele) het is veel te gevaarlijk om zo een efficiente bestraffing in de handen te stoppen van een corrupte en onderdrukkende staat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be