![]() |
"Het Journaal" belicht 40 jaar islam in Vlaanderen
Bron
Detail tekst: Citaat:
Dat soort uitzendingen zou men moeten verbieden. Het internet staat er nog niet vol genoeg van of wat? Link Link2 Link3 Link4 Gaat dat wel goedkomen denk ik dan :?::?::?::?: :roll: |
Citaat:
Vlaamse vrouwen bekeren zich steeds vaker tot islam Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op de VRT is dat toch niet meer dan normaal. Alle registers worden opengetrokken om de islam en zijn volgelingen door de Vlaamse Aboriginal zijn en haar strot te duwen.
Zelfs het journaal gaat steeds minimum over 50% islam-gerelateerde onderwerpen. Om te kotsen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"In 2010 telde Nederland 14.000 tot de Islam bekeerde Nederlanders. Deze (sic) cijfer stijgt naar schatting met ongeveer 500 man pet (sic) jaar in een land waar de Islam meer en meer als een bedreiging wordt aangezien." Misschien eens een cursus Begrijpend Lezen volgen? |
Citaat:
Religie en zeker Islam zorgt niet voor rust, kijk naar Syrië, Israël, Nigeria, Irak, etc etc. Zonder deze haatdragende religie zouden ontelbare moeders hun kinderen niet moeten verliezen. |
Citaat:
|
Heel die historie van 'officiële' herkenning is bullshit. De overheid heeft geen religiën te herkennen noch te sponsoren. Scheiding van kerk & staat en zo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moeten we er nog een feest van maken ook? |
Citaat:
Aantal slachtoffers volledig onbelangrijk, ze doen steeds maar verder... |
Citaat:
|
Citaat:
Welke smeekbede? Er komen dagelijks nog altijd een stuk meer christenen of ongelovigen dan moslims bij in Vlaanderen en op de wereld, daar maak ik mij dus geen zorgen over. |
Citaat:
Alle machten in dit land zijn met elkaar verweven, inclusief de macht van de Belgische piskoppen. Je hoeft maar te kijken wie de aanwezigen zijn op een te deum om te weten wie de macht met wie deelt. De machten kunnen hun macht alleen behouden op voorwaarde dat ze elkaar in stand houden. Dat willen ze echter niet gezegd hebben. En nog minder dat ze anderen uitsluiten en discrimineren. Dit verplicht hen om andere, bedreigende religiën naast zich te tolereren. Dat hetgeen ze tolereren hen in de nabije toekomst zal dómineren zijn zorgen voor later. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be