![]() |
Homoseksuele leraar krijgt na 42 jaar verontschuldiging voor ontslag
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...-ontslag.dhtml
"Jim Gaylord, een leraar geschiedenis aan de Wilson High School in Tacoma, werd 42 jaar geleden ontslagen. Een leerling had vermoedens dat hij homo was en meldde dat aan de onderdirecteur. Gaylord dacht toen niet dat er gevolgen zouden zijn als hij zijn seksuele oriëntatie opbiechtte en gaf toe homo te zijn. In 1972, iets voor Kerstmis, werd hij ontslagen omwille van zijn geaardheid." "Volgens het schoolarchief was Gaylord een uitstekende leraar. "Nu, 42 jaar later, is het enige wat we kunnen doen ons verontschuldigen. We willen hem zijn waardigheid teruggeven." Ook goed op tijd! :( Wel toppunt van ironie dat die man Gaylord heet! :lol: |
Citaat:
|
Gay heeft voordat het geconfisceerd is geworden door bepaalde groepen een heel andere betekenis in het Engels.
|
Citaat:
Randdebielen zijn het , wat maakt een goeie leraar ?? Of die nou heterosexueel , bisexueel , homosexueel of solosexueel is , i don't give a fuck !!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
![]() |
ivm pedo's heb ik maar 1 dingen te zeggen:
Ik heb geen greintje respekt voor zulke smerige vetzakken !! Mocht er een pedo tussen mijn maten zitten , (is meteen ex-maat MET ONMIDDELLIJKE ingang) die kan best definitief uit mijn buurt blijven , want .... ik zal die fysiek of psychish werkelijk niks doen , maar wel waarschuw ik de politie !! Maar een leraar ontslaan omdat die homo is , is FOUT !! |
|
![]() |
No :lol:
|
![]() |
![]() |
rustig blijven
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be