![]() |
Proces tegen VB door Blubber
En, hoe zit het nu, zoveel maanden na datum? Hebben de lichtgewichten van de blubberij nu al de nodige stappen genomen om de partij waarom bijna een miljoen mensen stemmen te verbieden? Ik ben eens benieuwd. Het woord is aan de bub-nazis.
|
?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En hoe zit dat met die klacht die Patriot ging neerleggen tegen mij voor laster en eerroof?
|
Het is weer oorverdovend stil langs de zijde van de oh zo geliefde *kuch* belziekisten. Wel, wat habben ze hierop te zeggen? Zelfs de 489 nepprofielen van zotten Bruno zwijgen, voorwaar. 99% van de BUB is daarmee monddood. Je ziet hiet alvast nogmaals de dictatoriale trekjes van de veelal psychopatische BUB: iedereen proberen monddood te maken. Niet ze er veel van bakken, maar kom, het zijn ook maar 'dutskes'. :rofl:
|
Citaat:
Daar hoeft BuB zich niet meer om te bekommeren. BuB ging wél een proces aanspannen tegenover de N-VA wegens racisme. Daar wacht ik met spanning op. Ik geloof dat ze een goede kans maken als het gerecht dezelfde redenering maakt als het hof van beroep te Gent met het Vlaamsblok........ |
Citaat:
Er komt gewoon een nieuwe partij met dezelfde mensen. Onthoofd? Helemaal niet, herrezen als een fenix. Dat wel. |
Citaat:
|
Ik denk niet dat ze bij de BUBbels in staat zijn om juridisch vormelijk een correcte klacht in te dienen.
Het vergt namelijk enige minimale intelligentie. |
Citaat:
Citaat:
Ik heb geen flauw idee hoe de burger die wijziging gaat verteren. Andere naam, andere kopstukken......... Je weet nooit hoe daarop gereageerd wordt. |
Citaat:
Of bestaat hieruit je enige verweer? |
BuB ging wél een proces aanspannen tegenover de N-VA wegens racisme.
Citaat:
Ze zullen zelf wel weten waarom, zeker? Volgens mij weten de BUBbeltjes veel te goed dat zoiets als het Gentse proces enkel bedoeld was om het Vlaams Blok POLITIEK te kunnen nekken. De N-VA is al genekt via een ander proces... |
Citaat:
|
Ja Blubbers, hoe zit het nu met die N-VA aanklacht. "Wacht maar" hebben jullie de vorige 10X al gebruikt als excuus. Nu willen we een aanklacht of niks.
|
Citaat:
|
Citaat:
De SP.a denkt eraan om haar naam dan te veranderen in de 'partij van 100 miljoen'. Ze dachten dat het om smeergeld ging. :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be