bembem |
17 juli 2014 12:22 |
Werelds grootste spermabank nu ook online!
nou nou nou :shock: ik stond paf toen ik dit onlangs ontdekte:
http://dk-nl.cryosinternational.com/
oftewel: Online Deense spermabank die sperma opstuurt met speciale rietjes voor wie thuis wil insemineren ... hahahaha!
hum, ik heb me er nog niet helemaal in verdiept maar van wat ik er zoal van lees kan men dit zoal kiezen:
-het ras, haar, oogkleur
-het type rietje voor inseminatie
-al dan niet anonimiteit van de donor
...
en het wordt allemaal goed en netjes verpakt opgestuurd dmv. droogijs of stikstoftank:
Citaat:
Levering van donorsperma
Donorsperma wordt verzonden naar alle bestemmingen over de hele wereld. De verzendingen worden in een droogijsbox of in een stikstoftank getransporteerd. Donorsperma kan ook persoonlijk worden afgehaald bij Cryos.
|
Ivm. de prijzen en betaling, een greep uit hun prijslijst:
Citaat:
De prijzen zijn in euro excl. btw (25%) en zijn geldig vanaf 5 februari 2014.
Het prijsniveau van donorsperma is afhankelijk van diverse factoren, zoals het donortype (anoniem of niet-anoniem), het donorprofiel (basis of uitgebreid), de motiliteit (MOT) en het type rietje (ICI of IUI). De prijs per rietje ligt hoger als de motiliteit hoger is, als het om een uitgebreid profiel gaat en als de donor niet-anoniem is. Gezuiverd sperma (IUI) is duurder dan ruw sperma (ICI).
Voorbeelden van prijzen:
Als 2 x ICI MOT10 rietjes worden gevraagd van een anonieme donor met een basisprofiel, bedraagt de totale prijs voor de rietjes EUR 178 excl. btw. Als de 2 rietjes afkomstig zijn van een niet-anonieme donor, bedraagt de totale prijs voor de rietjes EUR 398 excl. btw.
Als er 1 x IUI MOT5 of MOT10 rietje wordt gevraagd voor een IVF- of ICSI-behandeling, lopen de prijzen uiteen van EUR 59 tot EUR 399 excl. btw per rietje, afhankelijk van de motiliteit, het type en het profiel van de donor.
De onderstaande leveringsprijzen moeten bij iedere order worden opgeteld.
...
|
lol, ik zie het al helemaal zitten :-) straks heb ik halve Deense kindjes! :-) XD!
|