![]() |
Ten minste vier dorpsgenoten omgekomen door neerhalen toestel.
Heel gezin dus omgekomen, Charles,Therese, Carlijn en Werther Smallenburg.
Waarschijnlijk nog een gezin uit mijn dorp omgekomen. Ik hoorde het nieuws van onze piloot van Fuerteventura Schiphol. Sterkte voor de nabestaanden. |
Tweede gezin bij de slachtoffers.
Net gelezen:
Citaat:
|
Tragisch allemaal... In Australie een familie die 2 keer prijs gehad heeft, met dezelfde maatschappij nog wel. Statistisch heb je 1000 keer meer kans om de SuperLotto te winnen.
Citaat:
|
Citaat:
Intens triest bericht. |
Sterkte aan de nabestaanden.
|
Citaat:
Dodental loopt op, derde gezin omgekomen: Derde Hilversums gezin omgekomen in Oekraïne Door Redactie Hilversum - 18-7-2014, 19:06 (Update 19-7-2014, 12:44) HILVERSUM - Bij de vliegramp in Oekraïne blijkt een derde gezin uit Hilversum te zijn omgekomen. Het trieste nieuws komt naar buiten via het Comenius College, dat meldt dat 5 vwo leerling Zeger van Heijningen en zijn gezin de ramp niet hebben overleefd. Hij was met zijn ouders op reis. Moeder Tina Mastenbroek was docent op het Roland Holst College in Hilversum en daarvoor op het Goois Lyceum in Bussum. Het Comenius College is zaterdagmiddag van 14.00 tot 15.30 uur geopend voor leerlingen en andere belangstellenden die elkaar kunnen ontmoeten en troosten, laat rector Johan Veenstra weten. http://www.gooieneemlander.nl/region...ine?lref=vptop |
Veel helpt dat niet, maar toch.....mijn deelneming. :-(
|
Citaat:
We zijn er hier ook niet goed van. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be