![]() |
Op welke type vrouwen vallen vlaamse mannen ?
Even van wal schieten.....
![]() Opvallend is dat de auto meer succes heeft dan de vrouwen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pluspunten:
Zachte stem Tikje verlegen Blond/lichtbruin of ros haar Huiselijk type Lichte huid Afknappers: Luid praten/lachen Opzichtige/uitdagende kledij dragen Tattoos Teveel make-up Stilettohakken |
Citaat:
Dan val ik eerder nog op... ![]() |
Wilde boer'n dochters uut Twente.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vrouwelijk type. Lief Mooi make-up. Sexy kledij. Hoge schoenen. Mooi lang haar. Lekker ruiken. Niet het hoge woord willen voeren of het laatste woord. De ''illusie'' laten dat de man de baas is. Minpunten: Mannelijk type. Brutaal en veeleisend Arrogant. Geen make-up. Niet lekker ruiken. Roltabak roken Alleen broeken dragen en platte schoenen. Kort opgeschoren haar in de kleuren van een vuurtoren. Een man kleineren en bevelen. Nu gelukkig zijn er liefhebbers van de twee categorieën en vindt ieder diertje wel zijn pleziertje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laatste handgeschakelde 8 cil Ferrari. Sla die kutten daar vanaf en schiet die pummel die die stickers en da logo erop geplakt heeft dood.
|
Citaat:
In elk geval , niet mijn slagroom op die 2 gewallen :oops: Of , wacht e's , ge bedoelt op wat soort auto's vallen Vlamingen ?? Auto's interesseren me niet , maar vrouwen , mmmm , jammiejam :) Hoe ziet er voor mij de perfecte vrouw uit ?? mmmm , Weird Science :) http://en.wikipedia.org/wiki/Weird_Science_(film) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be