Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Nationale feestdag overslaan. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=204836)

skaldis 20 juli 2014 06:06

Nationale feestdag overslaan.

Naar aanleiding van het neerhalen van de MA boeing boven Oekraïne stel ik voor om uit respect voor alle slachtoffers en hun nabestaanden de festiviteiten ivm met onze Belgische nationale feestdag morgen op te schorten en alle vlaggen halfstok te hangen. De Vlaams nationalisten moeten wel beloven, op hun eerste communiezieltje, hun scharen thuis te laten.

De schoofzak 20 juli 2014 06:51

Sorry, maar de belgicisten moeten hun jaarlijkse erectie voor de roi gegund worden.
't Is toch maar ene keer per jaar hé.

post scrotum: den Albeirt, super patriot, heeft dat begod zien aankomen !!

.

Henri1 20 juli 2014 07:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door skaldis (Bericht 7241834)
Naar aanleiding van het neerhalen van de MA boeing boven Oekraïne stel ik voor om uit respect voor alle slachtoffers en hun nabestaanden de festiviteiten ivm met onze Belgische nationale feestdag morgen op te schorten en alle vlaggen halfstok te hangen. De Vlaams nationalisten moeten wel beloven, op hun eerste communiezieltje, hun scharen thuis te laten.

Wat heeft het ene met het andere te maken ?
Ga je nu ook 3 weken vasten of zo ?

omaplop 20 juli 2014 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7241837)
Sorry, maar de belgicisten moeten hun jaarlijkse erectie voor de roi gegund worden.

post scrotum: den Albeirt, super patriot, heeft dat begod zien aankomen !!

.

Wat? Dat hij geen erectie meer heeft, zelfs niet een keer per jaar?

Another Jack 20 juli 2014 18:28

Citaat:

Stel maar voor.

Knuppel 20 juli 2014 19:02

Citaat:

Over dat laatste hoef je je alvast geen zorgen te maken. Niet alleen de scharen blijven thuis. Ook de Vlaams-nationalisten.

Knuppel 20 juli 2014 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7241837)

Ik weet niet of de militairen die vandaag zondagdienst moesten kloppen om morgen alles volgens plan te laten verlopen daar allemaal blij mee zijn, maar ik weet wél dat het de belastingbetaler vele duizenden euro's extra kost. En dat die extra euro's niet worden inbegrepen in de prijs die ons dat nationalistische circus kost.

Marnik 20 juli 2014 19:35

Ik ga hier nu de ruiten van mijn eigen winkel ingooien door argumenten te geven voor het door laten gaan van de vieringen, maar dit is in feite op elk land van toepassing.

De nationale feestdag viert en toont de eenheid van een land/natie. Het toont dat we verbonden zijn met elkaar en elkaar steunen in geluk en ramspoed.
In die zin is er dus niks onrespectvol aan de viering van een nationale feestdag.

Dat wordt natuurlijk wel anders als je België gelijkschakelt met het summum van anti-nationalisme en identiteitsloosheid (linkse kerk) en dus met de viering daarvan in feite aangeeft dat de slachtoffers en nabestaanden alleen staan, want wij zijn niet verbonden met hen.

Johan217 20 juli 2014 20:14

De meesten gaan zich toch gewoon bezatten op de Gentse Feesten :-)

Robinus V 20 juli 2014 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan217 (Bericht 7242678)
De meesten gaan zich toch gewoon bezatten op de Gentse Feesten :-)

Inderdaad. Daar zit meer dan drie miljoen man.

Sywen 21 juli 2014 05:20

zullen die nationalisten dan ook gaan werken en/of hun vakantiepremie teruggeven?

de vuile muilekoek 21 juli 2014 05:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sywen (Bericht 7243021)
zullen die nationalisten dan ook gaan werken en/of hun vakantiepremie teruggeven?

T'is nen dag gelijk nen andere .. ik ga mijn huis kuisen... t'is maandag ..:roll:

subocaj 21 juli 2014 05:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sywen (Bericht 7243021)

Ja, dat is het overschot op de begroting.;-)

Xenophon 21 juli 2014 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 7241865)
Wat heeft het ene met het andere te maken ?
Ga je nu ook 3 weken vasten of zo ?

Amai Meneer H., de druiven smaken precies ietwat zuur?

Henri1 21 juli 2014 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7243787)
Amai Meneer H., de druiven smaken precies ietwat zuur?

De mosselen zijn eerder te klein en te duur.

Lof der Zotheid 21 juli 2014 14:57

Nationale feestdag? Wat voor nationale feestdag? Is Vlaanderen onafhankelijk verklaard?

Henri1 21 juli 2014 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid (Bericht 7243860)
Nationale feestdag? Wat voor nationale feestdag? Is Vlaanderen onafhankelijk verklaard?

Gewoon kauwen en doorslikken. Niets aan de hand.

Lof der Zotheid 21 juli 2014 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 7243868)
Gewoon kauwen en doorslikken. Niets aan de hand.

**Slik**. En nu?

Henri1 21 juli 2014 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid (Bericht 7243922)
**Slik**. En nu?

Alles onder controle.

Xenophon 21 juli 2014 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 7243854)
De mosselen zijn eerder te klein en te duur.

Allee joeng, gelukkig zijn de Franstaligen niet verarmd zodat ze naar hartenlust mosselen kunnen kopen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be