![]() |
Nationale feestdag overslaan.
Naar aanleiding van het neerhalen van de MA boeing boven Oekraïne stel ik voor om uit respect voor alle slachtoffers en hun nabestaanden de festiviteiten ivm met onze Belgische nationale feestdag morgen op te schorten en alle vlaggen halfstok te hangen. De Vlaams nationalisten moeten wel beloven, op hun eerste communiezieltje, hun scharen thuis te laten.
|
Sorry, maar de belgicisten moeten hun jaarlijkse erectie voor de roi gegund worden.
't Is toch maar ene keer per jaar hé. post scrotum: den Albeirt, super patriot, heeft dat begod zien aankomen !! . |
Citaat:
Ga je nu ook 3 weken vasten of zo ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga hier nu de ruiten van mijn eigen winkel ingooien door argumenten te geven voor het door laten gaan van de vieringen, maar dit is in feite op elk land van toepassing.
De nationale feestdag viert en toont de eenheid van een land/natie. Het toont dat we verbonden zijn met elkaar en elkaar steunen in geluk en ramspoed. In die zin is er dus niks onrespectvol aan de viering van een nationale feestdag. Dat wordt natuurlijk wel anders als je België gelijkschakelt met het summum van anti-nationalisme en identiteitsloosheid (linkse kerk) en dus met de viering daarvan in feite aangeeft dat de slachtoffers en nabestaanden alleen staan, want wij zijn niet verbonden met hen. |
De meesten gaan zich toch gewoon bezatten op de Gentse Feesten :-)
|
Citaat:
|
zullen die nationalisten dan ook gaan werken en/of hun vakantiepremie teruggeven?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nationale feestdag? Wat voor nationale feestdag? Is Vlaanderen onafhankelijk verklaard?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be