Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Vader slachtoffer vliegramp schrijft Poetin emotionele brief (https://forum.politics.be/showthread.php?t=204863)

Adrian M 21 juli 2014 04:45

Vader slachtoffer vliegramp schrijft Poetin emotionele brief

Gepubliceerd: 20 juli

De vader van de 17-jarige Elsemiek de Borst, die slachtoffer is geworden van de vliegramp, heeft de Russische premier Vladimir Poetin een emotionele brief geschreven.
Onderstaand de brief die vader Hans de Borst schreef na de vliegramp, waarbij zijn dochter en ex-vrouw om leven kwamen.
__________________________________________________ ________________________________________
Zeer bedankt meneer Putin, leiders separatisten of Oekrainse regering !

Voor het vermoorden van mijn lieve en enige kind , Elsemiek de Borst !
Zij was 17 jaar oud, 5 gymnasium leerling op het Segbroek college in Den Haag en op weg naar vakantie in Maleisie, samen met haar broertje, moeder (mijn ex-vrouw) en stiefvader.

Elsemiek zou volgend jaar eindexamen doen, samen met haar beste vriendinnen Julia en Marina en deed het goed op school ! Ze wilde daarna naar de TU Delft om bouwkunde te gaan studeren, ze had er veel zin in !

Ze is er plotseling niet meer ! Uit de lucht geschoten in een vreemd land waar oorlog gaande is !

Heren bovengenoemd, ik hoop dat u trots bent o.a. haar jonge leven overhoop geschoten te hebben, en dat u morgen weer relaxed in de spiegel kunt kijken !

Ik hoop dat u dit berichtje , misschien in het engels vertaald (wat u als intelligente heren prima kunt lezen ) binnenkort zult kunnen lezen !

Nogmaals dank !

Met vriendelijke groet,
Elsemieks vader Hans de Borst te Monster, wiens leven geruineerd is!

Ps meneer Putin: ik hoop dat uw intense gesprek met onze polderpremier Rutte u de ogen heeft geopend !! Ik weet dat u onder de indruk bent hiervan en zou het stoer van u vinden als u initiatief zou nemen met Russische militairen het rampgebied te bewaken zodat NL deskundigen alles nauwgezet kunnen uitzoeken ! Bij voorbaat dank
http://www.hartvannederland.nl/algem...tionele-brief/

E. Migrant 21 juli 2014 08:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M (Bericht 7243006)

De vader van de 17-jarige Elsemiek de Borst, die slachtoffer is geworden van de vliegramp, heeft de Russische premier Vladimir Poetin een emotionele brief geschreven.
Onderstaand de brief die vader Hans de Borst schreef na de vliegramp, waarbij zijn dochter en ex-vrouw om leven kwamen.
__________________________________________________ ________________________________________
Zeer bedankt meneer Putin, leiders separatisten of Oekrainse regering !

Voor het vermoorden van mijn lieve en enige kind , Elsemiek de Borst !
Zij was 17 jaar oud, 5 gymnasium leerling op het Segbroek college in Den Haag en op weg naar vakantie in Maleisie, samen met haar broertje, moeder (mijn ex-vrouw) en stiefvader.

Elsemiek zou volgend jaar eindexamen doen, samen met haar beste vriendinnen Julia en Marina en deed het goed op school ! Ze wilde daarna naar de TU Delft om bouwkunde te gaan studeren, ze had er veel zin in !

Ze is er plotseling niet meer ! Uit de lucht geschoten in een vreemd land waar oorlog gaande is !

Heren bovengenoemd, ik hoop dat u trots bent o.a. haar jonge leven overhoop geschoten te hebben, en dat u morgen weer relaxed in de spiegel kunt kijken !

Ik hoop dat u dit berichtje , misschien in het engels vertaald (wat u als intelligente heren prima kunt lezen ) binnenkort zult kunnen lezen !

Nogmaals dank !

Met vriendelijke groet,
Elsemieks vader Hans de Borst te Monster, wiens leven geruineerd is!

Ps meneer Putin: ik hoop dat uw intense gesprek met onze polderpremier Rutte u de ogen heeft geopend !! Ik weet dat u onder de indruk bent hiervan en zou het stoer van u vinden als u initiatief zou nemen met Russische militairen het rampgebied te bewaken zodat NL deskundigen alles nauwgezet kunnen uitzoeken ! Bij voorbaat dank
http://www.hartvannederland.nl/algem...tionele-brief/

Heeft hij ook al een brief geschreven naar de organisatie die besliste om over een gebied te vliegen waar regelmatig grote en kleine vliegtuigen neergeschoten worden?

Hypochonder 21 juli 2014 08:29

Poetin zal zich hierdoor zeker niet laten vermurwen. Hij bezwijkt niet onder de internationale druk dus wat zou dit hem doen?

parcifal 21 juli 2014 08:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7243124)
Poetin zal zich hierdoor zeker niet laten vermurwen. Hij bezwijkt niet onder de internationale druk dus wat zou dit hem doen?

Niets natuurlijk, ik heb hem nog nooit een teken van emotie zien tonen.
Als er nu 1 stonefaced, coldharted bastard is, is hij het wel.mhij lijkt zelfs op een rat ergens, wat verwacht je dan?

Roerende brief evenwel, die zijn effect op mensen met emoties niet zal missen.

morte-vivante 21 juli 2014 08:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant (Bericht 7243120)
Heeft hij ook al een brief geschreven naar de organisatie die besliste om over een gebied te vliegen waar regelmatig grote en kleine vliegtuigen neergeschoten worden?

Juist, het is niet de schuld van diegene die de trekker overhaalt

Kunnen we het niet op de joden steken? Of de cia?

/sarc

Adrian M 21 juli 2014 09:52

Citaat:

Wat zal deze vader dat momenteel bommen, hij vraagt Poetin om hulp te bieden zodat zijn dochter terug naar huis vervoerd kan worden.

Inlevingsvermogen is niet bar groot zeker?

Adrian M 21 juli 2014 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7243124)

Hij spreekt niet alleen Poetin aan:
Quote: "Zeer bedankt meneer Putin, leiders separatisten of Oekrainse regering !"

Hij hoop dat de dood van zijn dochter dan hopelijk toch maar een miniscuul procentje nut zal hebben gehad voor de wereld

Boduo 21 juli 2014 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M (Bericht 7243219)
Wat zal deze vader dat momenteel bommen, hij vraagt Poetin om hulp te bieden zodat zijn dochter terug naar huis vervoerd kan worden.

Inlevingsvermogen is niet bar groot zeker?

Dat is juist maar de IATA (?) draagt een grote verantwoordelijkheid.

Adrian M 21 juli 2014 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 7243245)
Dat is juist maar de IATA (?) draagt een grote verantwoordelijkheid.

Kun je de IATA evengoed verwijten dat er in een flink deel, overal waar oorlog is, van de wereld gevlogen wordt: Syrië, Irak, Afghanistan, delen van Afrika en ga maar door.

Max van Dietschland 21 juli 2014 10:30

Poetin met met groots militair machtsvertoon Oost-Oekraïne binnenvallen om de veiligheid van de experts en de bergingswerkers te waarborgen...

Invasie is de enige oplossing.

Adrian M 21 juli 2014 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 7243279)
Poetin met met groots militair machtsvertoon Oost-Oekraïne binnenvallen om de veiligheid van de experts en de bergingswerkers te waarborgen...

Invasie is de enige oplossing.

Ja kluns, nog meer ellende

Kodo Kodo 21 juli 2014 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M (Bericht 7243006)

Hij had zijn brief beter aan Obama gericht, want alles wijst erop dat de VS dat vliegtuig op de separatisten hebben afgestuurd in de hoop dat dezen het uit onbekwaamheid zouden neerhalen.

Alleen de VS spinnen garen van deze situatie, en helaas voor deze vader helpt hij juist de Amerikaanse moordenaars van zijn dochter hun doel te bereiken: oorlog stoken tussen de EU en Rusland.

Want als twee honden vechten om een been, loopt de derde ermee heen.

Adrian M 21 juli 2014 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo (Bericht 7243296)
Hij had zijn brief beter aan Obama gericht, want alles wijst erop dat de VS dat vliegtuig op de separatisten hebben afgestuurd in de hoop dat dezen het uit onbekwaamheid zouden neerhalen.

Alleen de VS spinnen garen van deze situatie, en helaas voor deze vader helpt hij juist de Amerikaanse moordenaars van zijn dochter hun doel te bereiken: oorlog stoken tussen de EU en Rusland.

Wordt het niet eens tijd om bij een psychiater langs te gaan?

morte-vivante 21 juli 2014 11:08

Citaat:

Man man man

De vs hebben het gedaan! Want zij hebben het vliegtuig in de richting van de separatisten gestuurd in de hoop dat deze hem zouden neerhalen...

Herlees deze zin nu eens een aantal keer... Hopelijk zie je de absurditeit ervan wel zelf in

Nr.10 21 juli 2014 11:19

Citaat:

Bravo voor een zoveelste post die het bij het rechte einde heeft.

Yog Sothoth 21 juli 2014 11:42

Citaat:

Alles wijst erop? Beetje meer uitleg graag! Om te beginnen, sinds wanneer heeft de VS iets te zeggen aan een Maleisische luchtvaartmaatschappij? Toon eens wat bewijs voor je beschuldiging!

Savatage 21 juli 2014 11:45

Citaat:

Knettergek. De kans dat ruimtewezens erachter zitten is hoger.

Kodo Kodo 21 juli 2014 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 7243403)
Alles wijst erop? Beetje meer uitleg graag! Om te beginnen, sinds wanneer heeft de VS iets te zeggen aan een Maleisische luchtvaartmaatschappij? Toon eens wat bewijs voor je beschuldiging!

Als je in een discussie binnenvalt zonder kennis te nemen van wat voorafging, ontbreekt het je natuurlijk aan de aanwijzingen waarop de deelnemers zich baseren. Ik ga het niet nog eens dunnetjes overdoen.

Overigens is het noch voldoende, noch nodig dat de valse-vlagoperatie hier wordt aangetoond, of, zoals je verlangt, bewezen. Stof tot nadenken bieden lijkt me voldoende, vooral als deze stof de heersende mening aan de orde stelt.

Want de heersende mening is de mening van de heersers, en die hebben al macht genoeg.

Micele 21 juli 2014 12:13

Citaat:

En op welke hoogte was dat ?
Hoeveel burgervliegtuigen ?

parcifal 21 juli 2014 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo (Bericht 7243428)
Als je in een discussie binnenvalt zonder kennis te nemen van wat voorafging, ontbreekt het je natuurlijk aan de aanwijzingen waarop de deelnemers zich baseren. Ik ga het niet nog eens dunnetjes overdoen.

Er ging NIETS vooraf van jouw kant.

Je hebt evenveel argumenten aangebracht dat het de amerikanen konden zijn als ik dat het zombiepiraten van mars zouden kunnen zijn. De kans op her 2de is trouwens evengroot als op het eerste.

Is dit niet allemaal gewoon een zielige poging om je interessant te maken?
Het lijkt er sterk op.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be