![]() |
Aboe Jahjah roept op tot geweld
|
ik denk dat hij op t randje zit, maar toch net vaag genoeg blijft ...
met die 'iedereen die afzijdig blijft (lees Israël niet bestrijdt) collaboreert' ... zit hij op één lijn met Tutu, Declerq ... en merkwaardig genoeg ook Hamas ... merkwaardig dat Tutu en Declerq de propagandastrategie van Hamas ondersteunen bedoel ik... |
De reacties voor dat artikel zijn al van het begin uitgeschakelt. Waarom doet HLN dat eigenlijk?
|
Citaat:
|
Citaat:
En het establishment houdt niet van vrije meningsuiting. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het ziet er naar uit dat ze nog wel enkele honderden jaren in hun openluchtgevangenis zullen blijven zitten. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je raketten afschiet vanuit een school en de kinderen belet om zich in veiligheid te brengen, wie is dan verantwoordelijk voor hun dood ? |
@rol mop: inderdaad, heb ik ook onmiddellijk opgemerkt. Op dit artikel is dus geen lezersreactie mogelijk. Bange bange kwezels zijn het daar bij HLN. Dit is in feite een beperking van vrije meningsuiting. Ik ben akkoord dat racistische en kwetsende lezersreacties verwijderd worden, maar men kan ook een menig geven over dit artikel zonder bepaalde grenzen te overschrijden. Bang bang bang krantje.
|
Citaat:
Wat we in Parijs en Brussel gezien hebben is slechts een kleine voorbode daarvan. |
Citaat:
|
Citaat:
Israelis gather on hillsides to watch and cheer as military drops bombs on Gaza En blijkbaar zitten sommigen er niet mee in hun kinderen in gevaar te brengen: "Despite reports that millions of Israelis are living in terror of Hamas rockets, they don't deter these hilltop war watchers whose proximity to Gaza puts them within range of the most rudimentary missiles. Some bring their children." |
Citaat:
|
Dubbel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be