![]() |
NVA in de uitverkoop
"Indexering lonen blijft automatisch" staat er te lezen in de Gazet van Antwerpen. De automatische indexering van de lonen blijft bestaan en er komt géén beperking van de werkloosheid in de tijd. Dat hebben N-VA, CD&V, Open Vld en MR afgesproken voor ze zich engageerden om samen de nieuwe federale regering te vormen.
Wat blijft er dus nog over van het programma van de NVA? Niks! :lol: Sukkels van Vlamingen. Bart De Wever heeft jullie mooi bij jullie litsen. :-D |
Citaat:
Hebben ze dat da nu toch gedaan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga het eerlijk gezegd wel een beetje missen...
Al dat gefulmineer tegen het regime... Nog een paar weken en ze zijn zelf het regime. |
Dewever is al lang het regime....hij is de mol die door het regime werd uitgestuurd om met mediasteun het VB te kelderen. Opdracht volbracht en nu de totale status quo.
|
De toekomst zal het uitwijzen. Nu al zitten huilen en in kleine hoekjes gaan zoeken achter details zal ons niet verder helpen.
|
Citaat:
Jullie moeten alleen een beetje geduld hebben. Een paar extra kiezers zou ook praktisch zijn... |
Falco's plaat, nog steeds niet afgelopen.
Andere Jaak, tsja... de post van kabinetschef is nog altijd vacant. |
Citaat:
|
Citaat:
Laten we hopen dat er met deze regering eindelijk eens werk gemaakt w van afslanking van de overheid. |
Citaat:
Of compromissen zijn 'not done' volgens u? Ik denk niet dat een ambtenaar, die quote zijn 9to5 wil doen, mij iets te zeggen heeft over denken BTW. |
Kortom, Rafje is dodelijk ongerust dat zijn geliefd bashing-thema plots verzwonden is. Hij poogt zijn superioriteits-allure terug te vinden door te laten uitschijnen dat anderen "het niet begrepen hebben". Hij wel natuurlijk, of wat dacht je... :roll:
|
Citaat:
Ik zie enkel nog de vlucht naar landen die misschien niet in Europa liggen maar waar de steden europeser zijn dan in het hart van de EU. Dat de N-VA een mediaproduct is en een machtsvehikel was voor mij al heel lang duidelijk. Zelfs LDD valt te verkiezen boven de n-va. Denk dat DD alleen meer woog dan heel de n-va met 33 procent. Ondanks ik 100 procent een afkeer heb van die windhaan zonder overtuiging. |
En nog 'n keer :rofl:
|
Citaat:
't communautaire gedeelte was al eerder begraven... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Arco, word een mooi dossier. Geen spaarders volgens Europa, CD&V vind van wel, N-VA mag zijn jas hier niet draaien om zijn volgelingen tevreden te stellen en CD&V mag het ook niet, want dan houden ze geen kiezer meer over. Lachen geblazen. |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be