![]() |
Wat is er met de e aan de hand?
Ik heb al een paar keer gemerkt dat als je een post quote met woorden die eindigen op een e, die woorden er vaak met ...e gaan uitzien.
dat is ergens met een quote van mij ook gebeurd, ik had eerste getypt en toen die post gequote werd zag je: eerst...e Dat gebeurt bij anderen ook. enige idee waaraan dat kan liggen? |
* dubbel
|
Het e-virus!
|
Citaat:
|
kijk:
Citaat:
Citaat:
|
Jamaar de eersten keer ziek ut wel goe? Ben jij nog me...e?
|
ik snap er de b***len van ~ 't is niet altijd zo, er moet toch ergens een logische verklaring zijn hoor.
Wat mijn voorbeeldje met die ne...e betreft, die heb ik niet gequote maar gecopieerd en hier in quotes gezet. |
Dan ist eenvoudig te verklaren: uw klembord is naar de kl*.
|
Citaat:
mijn originele post de gequote versie |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik geloof nooit dat jij een vrouw bent...... ne....e ne.....e ne........e :magniet: |
Citaat:
|
oriana, ik denk dat ik een verklaring heb. die qoute was van mij, en het ligt niet aan het forum, maar aan mijne pc. ik heb per ongeluk iets geinstalleerd, waardoor die sommige woorden in het geel onderlijnd. vraag me niet waarom, of wat het nut is. in kan in alle geval op die gele woordjes klikken, en dan kom ik op deze site terecht http://www.sun.com/emrkt/jes/.
als ik quote, of een voorbeeldpost maak, dan zet die altijd puntjes in die gele woordjes. vooral bij het woordje je. soms corrigeer ik het, maar het gebeurt zo dikwijls, dat ik de moed heb opgegeven. als iemand weet waardoor het komt, en hoe ik het kan oplossen, aarzel dan niet om deze computerdummie te helpen! |
om te bewijzen dat ik het ben: ......je
nu zet die dus puntjes voor de je, soms ertussen, ik ni snap :-( |
Citaat:
|
Citaat:
Verhelpen is heel simpel, het programmaatje verwijderen. als je me zegt welk OS je hebt (oja :-) Operating System) dan zal ik je'n stap voor stap geven hoe te verwijderen. doe maar per PB |
Malware! Van Sun Microsystems? Iets met Java?
|
Citaat:
het woord "ballen" wordt verkeerd gequote, en er staat zo'n raar kronkeltje bij!~ ;-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be