Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Wat is er met de e aan de hand? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=20500)

oriana 22 september 2004 17:10

Wat is er met de e aan de hand?

Ik heb al een paar keer gemerkt dat als je een post quote met woorden die eindigen op een e, die woorden er vaak met ...e gaan uitzien.

dat is ergens met een quote van mij ook gebeurd, ik had eerste getypt en toen die post gequote werd zag je: eerst...e
Dat gebeurt bij anderen ook.
enige idee waaraan dat kan liggen?

oriana 22 september 2004 17:11

* dubbel

Griffin 22 september 2004 17:19

Het e-virus!

Griffin 22 september 2004 17:19

Citaat:

testje
e?

oriana 22 september 2004 17:28

kijk:
Citaat:

bij ons in de GB moet ge daar zo'n plakkerke op plakken
nee hoor, je hebt gelijk, was maar wat aan 't jennen
Citaat:

Oorspronkelijk bericht door oriana
bij ons in de GB moet ge daar zo'n plakkerke op plakken
ne...e hoor, je hebt gelijk, was maar wat aan 't jennen

Griffin 22 september 2004 17:41

Jamaar de eersten keer ziek ut wel goe? Ben jij nog me...e?

oriana 22 september 2004 18:17

ik snap er de b***len van ~ 't is niet altijd zo, er moet toch ergens een logische verklaring zijn hoor.
Wat mijn voorbeeldje met die ne...e betreft, die heb ik niet gequote maar gecopieerd en hier in quotes gezet.

Griffin 22 september 2004 18:32

Dan ist eenvoudig te verklaren: uw klembord is naar de kl*.

oriana 22 september 2004 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Dan ist eenvoudig te verklaren: uw klembord is naar de kl*.

maar nee joh, ik heb die gecopieerd hiervan:
mijn originele post

de gequote versie

Distel 22 september 2004 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door oriana

Effe testen. In het textveld waarin ik nu typ staat "enige" alvast nog goed.

Distel 22 september 2004 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Effe testen. In het textveld waarin ik nu typ staat "enige" alvast nog goed.

Ziet er goed uit.

Supe®Staaf 22 september 2004 19:16

Citaat:

er moet toch ergens een logische verklaring zijn hoor.

En die logische verklaring interesseert je niet alleen, maar je jaagt ze bovendien hardnekkig na?
Ik geloof nooit dat jij een vrouw bent...... ne....e ne.....e ne........e :magniet:

oriana 22 september 2004 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
En die logische verklaring interesseert je niet alleen, maar je jaagt ze bovendien hardnekkig na?
Ik geloof nooit dat jij een vrouw bent...... ne....e ne.....e ne........e :magniet:

:lol: toch wel, of misschien heb ik mannenhersenen???? ;-)

ingenious 23 september 2004 01:18

oriana, ik denk dat ik een verklaring heb. die qoute was van mij, en het ligt niet aan het forum, maar aan mijne pc. ik heb per ongeluk iets geinstalleerd, waardoor die sommige woorden in het geel onderlijnd. vraag me niet waarom, of wat het nut is. in kan in alle geval op die gele woordjes klikken, en dan kom ik op deze site terecht http://www.sun.com/emrkt/jes/.

als ik quote, of een voorbeeldpost maak, dan zet die altijd puntjes in die gele woordjes. vooral bij het woordje je. soms corrigeer ik het, maar het gebeurt zo dikwijls, dat ik de moed heb opgegeven.

als iemand weet waardoor het komt, en hoe ik het kan oplossen, aarzel dan niet om deze computerdummie te helpen!

ingenious 23 september 2004 01:21

om te bewijzen dat ik het ben: ......je

nu zet die dus puntjes voor de je, soms ertussen, ik ni snap :-(

ingenious 23 september 2004 01:22

Citaat:

Ik heb al een paar keer gemerkt dat als ...je een post quote met woorden die eindigen op een e, die woorden er vaak met ...e gaan uitzien.

dat is ergens met een quote van mij ook gebeurd, ik had eerste getypt en toen die post gequote werd zag j...e: eerst...e
Dat gebeurt bij anderen ook.

en dit doet ie als ik je openingspost quote.

oriana 23 september 2004 01:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
oriana, ik denk dat ik een verklaring heb. die qoute was van mij, en het ligt niet aan het forum, maar aan mijne pc. ik heb per ongeluk iets geinstalleerd, waardoor die sommige woorden in het geel onderlijnd. vraag me niet waarom, of wat het nut is. in kan in alle geval op die gele woordjes klikken, en dan kom ik op deze site terecht http://www.sun.com/emrkt/jes/.

als ik quote, of een voorbeeldpost maak, dan zet die altijd puntjes in die gele woordjes. vooral bij het woordje je. soms corrigeer ik het, maar het gebeurt zo dikwijls, dat ik de moed heb opgegeven.

als iemand weet waardoor het komt, en hoe ik het kan oplossen, aarzel dan niet om deze computerdummie te helpen!

ahaaa... dat verklaart het natuurlijk.
Verhelpen is heel simpel, het programmaatje verwijderen. als je me zegt welk OS je hebt (oja :-) Operating System) dan zal ik je'n stap voor stap geven hoe te verwijderen.
doe maar per PB

Jan V. 23 september 2004 07:09

Malware! Van Sun Microsystems? Iets met Java?

doggy 23 september 2004 10:10

Citaat:

ik snap er de b***len van ~ 't is niet altijd zo, er moet toch ergens een logische verklaring zijn hoor.
Wat mijn voorbeeldje met die ne...e betreft, die heb ik niet gequote maar gecopieerd en hier in quotes gezet.

ik heb het ook!

het woord "ballen" wordt verkeerd gequote, en er staat zo'n raar kronkeltje bij!~

;-)

nou nou 23 september 2004 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doggy
ik heb het ook!

het woord "ballen" wordt verkeerd gequote, en er staat zo'n raar kronkeltje bij!~

;-)

Niet lachen met de tilde. Dat mag niet van Oriana ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be