![]() |
moeder of geliefde?
Onlangs postte mijn kapper deze foto op feesboek (lol), en nu vraag ik me af of die vrouw zijn moeder is of zijn geliefde? :?
Ik ben echt wel nieuwsgierig want ik dacht aldoor dat ie gay was :oops: en euh ik heb er ook een oogje op :oops: :oops: niet dat ik plannen heb ofzo hihihi :lol: Wat denken jullie? Iemand hier goed in body language lezen? Thx :-) ![]() |
Dat is zijn dochter...
|
Citaat:
|
ps. ik denk dat ie half Aziatisch is ..
|
Citaat:
|
Demper zal zichzelf hier inderdaad op verlekkeren.
|
Ik zou denken dat dat zijn moeder is.
Wat zijn geaardheid betreft: misschien heeft Raf daar wel een zicht op? ;) |
Toy boy & Cradle robber.
|
Die gast lijkt als twee druppels water op een vriend van mij! Echt waar: ik zou zweren dat hij het is! Alleen is die vriend van mij geen kapper. Maar hij heet toevallig toch niet Ilja?
|
Ik was vorig jaar op city-trip in Rome met mijn (toen) 16-jarige zoon, die er wel enkele jaren ouder uitziet. Ik had een kamer met aparte bedden gereserveerd, maar toen de manager ons zag, zei hij: "Ik denk dat er een vergissing gebeurd is: we hebben een kamer met lits-jumeaux voor u gereserveerd, maar we zullen u een kamer met dubbel bed geven." Die man dacht dus écht dat wij een koppeltje waren! Behoorlijk gênant! :lol:
|
Ach, Herman Brusselmans doet het ook...
|
lolz Miauwke :lol: behoorlijk gênant indeed .. stel je voor je eigen zoon oulalalala! .. en uhm nee hij heet geen Ilja maar Fabien, het zou idd zijn moeder kunnen zijn - ik zie een gelijkenis wat betreft hun neus en hun gezichtsvorm lijkt ook op elkaar ..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be