Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   van een bierkoning tot minister wie neemt deze mensen nog erstig (https://forum.politics.be/showthread.php?t=205102)

duveltje382 25 juli 2014 20:18

van een bierkoning tot minister wie neemt deze mensen nog erstig

geloof maar in politiek,betaal maar voor deze zot !!!!,pfffffff

duveltje382 25 juli 2014 20:28

deze gast had ik als facebook vriend,zo zot als een huis,weg van deze wereld

manta 25 juli 2014 20:33

In een land dat enkel kan boomen door de bevolking Jupiler in hun kop en lever te knotsen is dit wel een logisch gevolg...

duveltje382 25 juli 2014 20:35

ge moet niet vragen hoe zat die van de VRT er nu zullen bij lopen,e het mag van de baas hé !!!!

freespirit 25 juli 2014 21:33

Drie jaar geleden verkondigde Gatz met grote bombarie dat politiek eigenlijk niets voor hem was en aanvaarde hij een lucratieve aanbieding om hoofd te worden van de Unie van Belgische Brouwers. Toen had ik nog een zeker respect voor de man, temeer omdat hij uiteindelijk afstand deed van zijn riante opstapvergoeding uit het Vlaams Parlement.

Nu zou hij dan ineens dé politicus zijn die met hart en ziel een ministerpost invult ? Van kazakkendraaierij gesproken ! De ware aard van de huidige toppers bij Open VLD is weer eens naar boven gekomen. Ons Gwendolyn heeft zich dusdanig op haar rug moeten leggen voor in die Vlaamse Regering te willen komen, dat zelfs de meisjes in de Schipperstraat er jaloers op zouden zijn.

Demper 25 juli 2014 21:35

Gatz is een stuk uitschot.

Karel Martel B 25 juli 2014 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7253589)
Gatz is een stuk uitschot.

Beweert U domeinexpert te zijn?

freespirit 25 juli 2014 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elia (Bericht 7253655)
En dan zegddn de linkse egoistjes vroeger dat de nva'ers verzuurde mensen waren :lol:

Nee, NVA'ers zijn vooral verkapte VB'ers met een salonfähig sausje erover gegoten. Van de traditionele partijen hebben ze de jongste verkiezingen maar weinig gewonnen. Leg de verkiezingspercentages van de oude VU einde jaren negentig en het VB op zijn toppunt in 2004 samen en je komt bijna aan die bewuste klinkende overwinning van 33 %.

Karel Martel B 25 juli 2014 23:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freespirit (Bericht 7253728)
Nee, NVA'ers zijn vooral verkapte VB'ers met een salonfähig sausje erover gegoten.

Iets zegt me dat als de VB-ers zouden zijn teruggekeerd naar de klassieke partijen, de conversatie anders zou zijn.

Marnik 26 juli 2014 00:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freespirit (Bericht 7253728)
Nee, NVA'ers zijn vooral verkapte VB'ers met een salonfähig sausje erover gegoten. Van de traditionele partijen hebben ze de jongste verkiezingen maar weinig gewonnen. Leg de verkiezingspercentages van de oude VU einde jaren negentig en het VB op zijn toppunt in 2004 samen en je komt bijna aan die bewuste klinkende overwinning van 33 %.

Mensen als ik bestonden toen nog niet of mochten nog niet stemmen, wat doe je daarmee? En met de 'nieuwe Vlamingen'? Hoe ga jij bewijzen dat 5% van VB naar N-VA ging, ipv 5% VB naar pakweg PVDA en 5%PVDA naar SP.a en 5% SP.a naar N-VA. Om maar iets te zeggen. En dit houdt dan nog geen rekening met het feit dat de kiesvijver geen statistisch gegeven is. Mensen komen erbij, gaan weg, mensen sterven etc. Het is niet louter meningsveranderingen.

alberto 26 juli 2014 06:02

Toen ik de gestarte draad las dacht ik meteen terug aan Steve Stevaert, van opleiding hogere hotelschool en een 10 tal cafe's gehad en daarna in de politiek, tja, wie gelooft die mensen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be