![]() |
van een bierkoning tot minister wie neemt deze mensen nog erstig
geloof maar in politiek,betaal maar voor deze zot !!!!,pfffffff
|
deze gast had ik als facebook vriend,zo zot als een huis,weg van deze wereld
|
In een land dat enkel kan boomen door de bevolking Jupiler in hun kop en lever te knotsen is dit wel een logisch gevolg...
|
ge moet niet vragen hoe zat die van de VRT er nu zullen bij lopen,e het mag van de baas hé !!!!
|
Drie jaar geleden verkondigde Gatz met grote bombarie dat politiek eigenlijk niets voor hem was en aanvaarde hij een lucratieve aanbieding om hoofd te worden van de Unie van Belgische Brouwers. Toen had ik nog een zeker respect voor de man, temeer omdat hij uiteindelijk afstand deed van zijn riante opstapvergoeding uit het Vlaams Parlement.
Nu zou hij dan ineens dé politicus zijn die met hart en ziel een ministerpost invult ? Van kazakkendraaierij gesproken ! De ware aard van de huidige toppers bij Open VLD is weer eens naar boven gekomen. Ons Gwendolyn heeft zich dusdanig op haar rug moeten leggen voor in die Vlaamse Regering te willen komen, dat zelfs de meisjes in de Schipperstraat er jaloers op zouden zijn. |
Gatz is een stuk uitschot.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toen ik de gestarte draad las dacht ik meteen terug aan Steve Stevaert, van opleiding hogere hotelschool en een 10 tal cafe's gehad en daarna in de politiek, tja, wie gelooft die mensen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be