Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Welke stijl prefereert U? Die van Guy of die van Yves (https://forum.politics.be/showthread.php?t=20528)

Chipie 23 september 2004 09:41

Welke stijl prefereert U? Die van Guy of die van Yves

Het is duidelijk dat Verhofstadt en Leterme een totaal uiteenlopende stijl van regeren (en onderhandelen..) hebben.

Welke stijl verkiest U?

Mosasaurus 23 september 2004 09:44

de Vlaamse stijl

Knuppel 23 september 2004 10:07

Ik vertrouw tsjeven voor geen eurocent maar als ik moet kiezen tussen de cholera en de pest, geef me dan maar de cholera.
Van de Pest Voor Vlaanderen heb ik mijn buik vol.

Tegen cholera bestaat tenminste al een remedie.

Geertje 23 september 2004 10:54

Guy heeft een betere stijl van autorijden.

ICE-MAN 23 september 2004 11:09

k'zou 't niet weten....... welke stijl ???????

stijl bergaf in beide gevallen.......

totaal gééne stijl ????????

opkomen in stijl, gelijk een ceremoniemeester.....dat ken ik.....

afgaan in "stijl" bestaat dat ??????????:?

Bobke 23 september 2004 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Guy heeft een betere stijl van autorijden.

Van autovliegen bedoelt ge ?

VlaamseBelg 23 september 2004 11:36

Ik kan niet kiezen tussen "ik ram mijn ideeen door uw strot" en "ik wacht of tot de gazet een enquete publiceert".

Fieseler 23 september 2004 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VlaamseBelg
Ik kan niet kiezen tussen "ik ram mijn ideeen door uw strot" en "ik wacht of tot de gazet een enquete publiceert".

:lol:

Supe®Staaf 23 september 2004 12:02

Twee leugenaars.
De ene in de femelende stijl van nonkel pastoor, de andere in yuppie-stijl, beiden katten in zakken verkopend.

Moeilijke keuze.
Dan maar blauw Guyke.
Diens principes klinken in theorie alvast beter dan 't klassieke tsjevengewauwel.

Fieseler 23 september 2004 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Twee leugenaars.
De ene in de femelende stijl van nonkel pastoor, de andere in yuppie-stijl, beiden katten in zakken verkopend.

Moeilijke keuze.
Dan maar blauw Guyke.
Diens principes klinken in theorie alvast beter dan 't klassieke tsjevengewauwel.

Ahaha... ik hou ervan als mensen de euvele moed hebben om "Guy" en "principes" in dezelfde zin proberen te gebruiken zonder potsierlijk te worden;-)

Supe®Staaf 23 september 2004 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Ahaha... ik hou ervan als mensen de euvele moed hebben om "Guy" en "principes" in dezelfde zin proberen te gebruiken zonder potsierlijk te worden;-)

Ik ben verbaal uiterst moedig, maar geef toe dat ik me secuur indekte.;-)

Koenraad Maesschalck 23 september 2004 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Ik vertrouw tsjeven voor geen eurocent maar als ik moet kiezen tussen de cholera en de pest, geef me dan maar de cholera.
Van de Pest Voor Vlaanderen heb ik mijn buik vol.

Tegen cholera bestaat tenminste al een remedie.

Idem!

KempensBoerke 23 september 2004 15:19

Ik houd ervan dat men méér DOET dan dat men erover ZEVERT.

In de veronderstelling dat Leterme iets DOET, stem ik op hem.....zelfs dat is ook nog met een wrang gevoel.

Jazeker 23 september 2004 15:22

Citaat:

Dan maar blauw Guyke.

U bedoelt de mooie theorietjes uit de burgermanifesten ? Die heeft Guy als sjabloon gebruikt en zijn beleid was het wiskundige inverse ervan.

Bitweiser 23 september 2004 15:36

Hmmm moeilijke...wie zou ik kiezen....

OP GEEN VAN DE TWEE VERDOMME !!!!!

CutTheCrap 23 september 2004 15:46

CutTheCrap for President

T'zal rap gedaan zijn met al diene zever.

Ten eerste wordt er een nieurwe afgeslankte, eenduidige vlaamse regering en administratie geinstalleerd bestaande uit mezelf en een groep van wijzen, mensen die hun kunde reeds bewezen hebben in verschillende takken van de maatschappij

Ten tweede wordt er een Vlaamse boekhouding ingevoerd met kwartaal rekeningen die publiek worden gemaakt zodat iedereen ten allen tijde de financiële toestand van zijn land kent

Ten derde wordt er eerst een grondige analyse gedaan van alle inkomsten en uitgaven, en gebaseerd op de resultaten worden het belastingsstelsel, sociale voorzieningen ed ... geherdefinieerd

sloore 23 september 2004 15:50

ik prefereer de vlaamse stijl en een die zich niet laat opdringen door de Brusselse en Waalse landsgedeelten

Rr00ttt 23 september 2004 22:13

Citaat:

Welke principes? De burgermanifesten waar hij zelf niet aan herinnerd wil worden?

fernand 23 september 2004 22:54

Wel, ik hoop deze keer dat den tjeef nu eens , geen tjevenstreken uithaald, en zijnen poot stijf houd!
Dan zal hij ter rechterzijde véééééééééééééél stemmen bijhalen! (bij de eindejaarsverkiezingen)

Dinosaurus 24 september 2004 08:57

?????????????
Guy....? STIJL...?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be