![]() |
Waarom tolereren Vlamigen hun homofiele koning?
Beargumenteer beste Vlamingen?
|
Waarom zou men dat niet tolereren?
|
Is homofilie een misdaad?
Het is miscchien uit bekrompen visie 'tegennatuurlijk' ja... Maar dat is pedofilie ook hé.... Aisha was de dochter van Abu Bakr, een van de belangrijkste volgelingen van de profeet Mohammed (vzmh). Toen ze nog maar negen jaar oud was trouwde ze met Mohammed (vzmh), die toen al 54 was. Waarom tolereren SOMMIGE moslims een pedo? Tegenargumenten graag! We hebben U wel herkent hoor 'Islamitisch verzet'..... de pintjes op, nog even langs de nachtwinkel en Moslims bashen! Olé! |
Citaat:
|
Ik geloof niet dat Koning filip beseft dat ie een homofiel kan zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Bron? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De geschiedenis bewijst het! Laten we het hebben over pedofilie en homosexualiteit binnen de Islam! Ik neem aan dat dit niet bestaat? Breng me klaarte AUB! |
Citaat:
|
Citaat:
Buitenhuwelijkse sex, dat wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Niet zozeer. Ik volg U. Ik wil het zelfs nog hebben over over de 9 jarige Aicha in het perspectief van de levensverwachting en de huwelijksleeftijd in die tijd. Maar als vraag aan een man die de nodige studies gedaan heeft: Is dit geen provocerend en nutteloos en bovendien haatzaaiend topic? |
Onze twee nep Moslims zijn naar de nachtwinkel voor een extra lading Cara-pils om dan te antwoorden waarom de profeet geen pedofiel was!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be