![]() |
Geen Rode Duivels naar wk 2018 in Rusland
De bevoegde ministers van sport en buitenlandse zakken moeten hun verantwoordelijkheid opnemen en een stemming voorleggen aan het parlement.
Bwa ze mogen gerust zijn: veel invloed hebben die Jupiler vlaggen niet op de verkiezingen die er dan zullen zitten aan te komen. titel: Rusland mag WK voetbal 2018 niet organiseren link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20140727_01193228 Citaat:
|
Ik stel voor ze te organiseren in Afganistan, Irak, Gaza, Soedan, Congo, Mali, Palestina, Syrië etc.
Daar is tenminste westerse democratie gebracht, om onze levensstijl van verspilling en verrijking te kunnen aanhouden en is het rustig en vredig. Allemaal te danken aan onze grote vrienden van de Goldman Sachs club van Europa en Amerika. Wie dat ontkent is een terrorist. |
Citaat:
|
Ik dacht eerst "omdat Belgie gesplitst zou zijn" toen ik de draad titel zag... :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gisteren een bericht uit Rusland op ARD.
Die mensen daar zijn ervan overtuigd dat het westen, met Amerika op kop, op het punt staat hun land binnen te vallen en hen te onderwerpen. Oekraïne, wat zij een onderdeel van Rusland beschouwen, is maar het begin. Velen nemen vrijwillig dienst in allerlei paramilitaire groepen - met de steun van de overheid- om tegen het fascistisch gevaar te strijden. En in zo'n land wil men een sportfeest met datzelfde westen gaan organiseren. Dit doet nu echt aan 1936 denken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
die aan de voetbalbonzen de meeste dollars betaalt. Daar verander je niets aan, Vlaanderen niet , Belgie niet en zelfs Engeland niet. |
Citaat:
|
WK's worden liever gehouden in uiterst democratische, verdraagzame, vreedzame, organisatorische toplanden zoals Zuid-Afrika, Brazilië of Qatar.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat zie je nu met de raket- beschieting op de MH17. Merkel zwijgt in alle talen. De natte dweil ligt te drogen. Juncker is in geen velden of wegen te zien. Dus van de EU heeft Poetin niets te vrezen, hij kan gewoon zijn gang gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Na Oekraïne kan hij zijn invloed verder westwaarts uitbreiden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be