![]() |
BIVV: "Geef gsm af na ongeval"
Citaat:
Zijn ze nu dom of dom? Er is een wet op privacy en het bewijst juist geen klote. |
Ik twijfel hier toch een beetje.
Als je ziet in welke mate idioten en boerinnen op dat stralend kankerverwekkend bakske zitten te tokkelen en te smsen en te whatsappen en te feesboeken, dan vind ik dit geen slecht idee. Het gaat in die mate zo ver dat je met iemand op café kan zitten die zen smartfoon naast zijn bierglas legt om idioten allerhande te woord te staan. En wees maar zeker dat ze het achter het stuur ook doen. |
Citaat:
Daarbij, hoe gaan ze het bewijzen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Maar ze rijden niet te snel meneer" :roll: (meestal dan te traag en uit het recht spoor lopend) Mmmh bij ongeval checken of er gebeld/sms/... werd op dat moment (indien getuigen-betrokkenen de ~ tijd genoteerd hebben), indien niet handenvrij... bingo... |
Handenvrij prutsen/bellen technisch verbieden hoor ik net in het nieuws (door "deskundigen")
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jamaar, ik heb geen smartphone... Zie maar. Een bejaarde tomtom en een piepklein 7" tabletje...
|
BIVV... verkeersveiligheid is enkel voor autobestuurders.
Door het rode licht rijden en tweerichtingsverkeer voor fietsers is perfect aanvaardbaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be