![]() |
Leider van russische motorclub "Night Wolves" komt naar Donbass
1 Bijlage(n)
Een goede vriend van Vlad the Hammer is op weg naar Donbass.
|
Op wat voor een fiets ?
|
1 Bijlage(n)
Zaldostanov werd geboren in Oekraïne. In Kirovograd. En groeide op in Sevastopol (op de Krim).
|
The situation of Kirovograd illustrates the complexity of Ukraine’s linguistic and cultural divisions and demonstrates that any effort to simply divide Ukraine into two even halves would be extremely difficult, problematic, and dangerous. If conflict were to emerge here, it would not fall simply along linguistic lines, but rather along familial and interpersonal ones. This fact alone is most likely at least part of the reason that official Moscow has thus far refrained from invading Ukraine or giving material support to the Donbas rebels. BRON |
1 Bijlage(n)
Op 1 maart 2014 organiseerde Zaldostanov een rally dwars door het oosten van Oekraïne naar de Krim. De rally droeg de naam "Russische Lente".
|
Mooi, een prima initiatief!
|
De legendarische chirurg, the surgeon, zelf aan het woord:
videoEen apart bataljon "Night Wolves" komt in het slavische regiment. "Voor Stalingrad, voor Donbass en voor het moederland (Mother Russia)" |
Kan dat gezever niet naar K&K verplaatst worden?
|
Wow, indrukwekkend zo'n stel leernichten.
|
Citaat:
De yellow brick road is nu ook niet zoooo lang. ![]() |
Citaat:
Onafhankelijk, wat voor oorlog dan ook, zijn juist dit soort lui niet de mensen die men in een oorlog moet hebben. U weet evengoed als ik dat nogal wat motorclubs een flink gehalte aan criminelen kennen en dit soort lui ernaar toe vindt u een goed initiatief? |
Citaat:
Dé beslissende wending, denk ik. Gelijk de Cyclisten in de Eerste Wereldoorlog. |
3 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 94958 Bijlage 94959 Bijlage 94960 Bron: AFP |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo heb ik er vroeger wekelijks gehad. Ik moet wel toegeven dat Ukraïnse vrouwen knap zijn, was er verleden jaar nog twee keer maar dit ziet er een bimbo uit om zijn zak op leeg te schieten. Mijn vriendin (geen Vlaamse) is dan wel een pak knapper. |
Sinds die mens op zijn tweewieler is gekomen is het met de separatisten alleen maar bergaf gegaan. Topkerel!
|
Citaat:
Misschien is zijn naft op? |
Citaat:
Citaat:
:rofl: goeike |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be