Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   De woeste CD&V burgemeester (https://forum.politics.be/showthread.php?t=20546)

William 23 september 2004 16:19

De woeste CD&V burgemeester

Jozef Messeley van de CD&V is burgemeester van Lendelede. Hij kreeg onlangs een pv wegens smaad, weerspannigheid, en opzettelijke slagen en verwondingen tegen een drager van het openbaar gezag. Die "drager van het openbaar gezag" was een politieagente. Als gevolg van dit incident is zij nu tijdelijk werkonbekwaam. En dan durft men nog beweren dat de CD&V vol slappelingen zit ...

Wij wachten nu op een grootscheepse campagne van de media en de organisaties voor vrouwenrechten om dit verschrikkelijke geweld aan te klagen. Wij wachten nu op een reactie van de CD&V, die het wangedrag van haar burgemeester veroordeelt. Wij wachten op de eerste foto's van de gewonde politievrouw in de kranten. Maar we hebben zo'n voorgevoel dat wij nog heel lang zullen moeten wachten.

skippy 23 september 2004 16:21

De "politiek" correcten mogen dat.

basil 23 september 2004 16:27

Inderdaad, de tjeven zijn wolven in schapenvacht, net zoals de blauwen die kinderen afknallen vanuit hun tuin.
Over de sossen zal ik maar zwijgen zeker?8)

Horus 23 september 2004 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door William
Jozef Messeley van de CD&V is burgemeester van Lendelede. Hij kreeg onlangs een pv wegens smaad, weerspannigheid, en opzettelijke slagen en verwondingen tegen een drager van het openbaar gezag. Die "drager van het openbaar gezag" was een politieagente. Als gevolg van dit incident is zij nu tijdelijk werkonbekwaam. En dan durft men nog beweren dat de CD&V vol slappelingen zit ...

Wij wachten nu op een grootscheepse campagne van de media en de organisaties voor vrouwenrechten om dit verschrikkelijke geweld aan te klagen. Wij wachten nu op een reactie van de CD&V, die het wangedrag van haar burgemeester veroordeelt. Wij wachten op de eerste foto's van de gewonde politievrouw in de kranten. Maar we hebben zo'n voorgevoel dat wij nog heel lang zullen moeten wachten.

Wanneer is er wat en waar gebeurt en wat was de aanleiding tot welk gedrag?? :-)

giserke 23 september 2004 16:40

Eerst eens zien, wat er juist gebeurt is. En als er zaken gebeurt zijn die niet kunnen, moet hij de gevolgen maar dragen zo simpel is het.
Wij gaan de zaken niet proberen goed te praten, of proberen te verfraaien zoals de meeste Blokkers hier doen met rob klop en die agenten met Samira.

Fieseler 23 september 2004 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door basil
Inderdaad, de tjeven zijn wolven in schapenvacht, net zoals de blauwen die kinderen afknallen vanuit hun tuin.

[font=Arial Black][size=3]JOZEF KLOP[font=Verdana][size=2] moet van mij een eerlijke kans krijgen om zijn onschuld te bewijzen.[/size][/font][/size][/font]

Het feit dat de Blauwen hun auto expres op hun dak leggen om uit een politieke impasse te geraken is ook misschien wat vergezocht.

Maar de Sossen? Sos zijn op zichzelf is het onophoudelijk stellen van een kriminele daad.
Deze misdaad kan daardoor ook niet verjaren.

Stratcat 23 september 2004 17:02

Ik denk dat ik daar in het middelbaar nog geschiedenisles van heb gehad.

De naam klopt, de partij ook, al was hij toen nog geen burgemeester, hij was in elk geval actief in de politiek, en afgaand op de ene vage foto van de burgemeester van Lendelede die ik op het net heb gevonden, lijkt het mij om dezelfde man te gaan.

En wat is de relevantie van deze post?
Tja, even groot als die van de topic zeker ;-) .

Raven 24 september 2004 22:42

Gaan de CD&V'ers nog vaak moeten horen als ze zelfs het woord "Rob" in hun mond nemen

Raf 24 september 2004 23:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door basil

Nog frappanter is dat je in alle talen zwijgt over de wolven in schapenvacht bij JOUW partij: Blokkers die straat hun vrouw in elkaar timmeren; Blokkers die hun revolver in een bomvol café leegschieten op nietsvermoedende klanten; Blokkers die drugs verkopen aan onschuldige kinderen; Blokkers die weerloze hondjes doodknijpen... En dan hebben we het nog maar over de mandatarissen! Jaja, daar spreek je duidelijk liever niet over, nietwaar? :twisted:

Pietje 24 september 2004 23:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Nog frappanter is dat je in alle talen zwijgt over de wolven in schapenvacht bij JOUW partij: Blokkers die straat hun vrouw in elkaar timmeren; Blokkers die hun revolver in een bomvol café leegschieten op nietsvermoedende klanten; Blokkers die drugs verkopen aan onschuldige kinderen; Blokkers die weerloze hondjes doodknijpen... En dan hebben we het nog maar over de mandatarissen! Jaja, daar spreek je duidelijk liever niet over, nietwaar? :twisted:

8) Pas op Raf, straks wordt dat verhaaltje over die (zogzegde) pepperspray weer eens opgediept :twisted: 8) :-)

Bobke 24 september 2004 23:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
8) Pas op Raf, straks wordt dat verhaaltje over die (zogzegde) pepperspray weer eens opgediept :twisted: 8) :-)

Of de zaak Cools.:lol:

ICE-MAN 25 september 2004 13:47

De tjeeven die kunnen zich dat permiteren van er af en toe ne keer een goei lap op te geven.....

Bij de paterkes op school werd er ook met de regelmaat van de klok ne goeien toek verkocht..... kennis deed ge niet op met studeren, dat werd er gewoon ingetimmerd ! waarschijnlijk zal dat in de "betere" colleges nog altijd zo zijn....

en als ge den één of den anderen een goei patat verkocht hebt kunde nog altijd te biechten gaan niewaar.... of t'zou moeten zijn dat hij/zij de koekenoot op zijn/haar façade écht verdiend had door het verschil in rang en stand ! (moraal van het verhaal : sla nooit op uw meerdere want de terugslag is meestal te groot !):oops:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be