![]() |
Honderden Marokkanen in Nederland betrokken bij moord en dooslag:
Citaat:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/...uidaties.dhtml |
Citaat:
|
Meer ... meer ... meer...
|
Maar er is helemaal geen Marokkanenprobleem!! Wat denken die vuile blanke racisten wel!!
|
LET OP: HAATTOPIC!
|
Citaat:
|
Citaat:
Zie gasten beschikken over AK47 machinegeweren en gebruiken die ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
En die gasten hebben zelfs voor hun zelf weinig of geen respect. Overigens zijn ook vele autochtonen verzeild geraakt in het zware criminele circuit. |
Een kwart tot een derde van de nieuwbouw in Tanger gefinancierd met zwart en crimineel geld van onze steuntrekkers.
100 miljoen euro in beslag genomen. De Belgische speurders kunnen misschien ook eens gaan kijken daar. De verborgen rijkdom van onze gasten interesseert me wel. Nu er eens geen sossen in de regering zitten mogen onze speurders misschien hun werk doen. |
Kan er iemand alsjeblieft dit account van het forum verwijderen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Pure speculatie en een even groot onzin gehalte dan te zeggen dat heel de Spaanse kust gebouwd is met Duits zwart kapitaal! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ken je antwoord al, allemaal racisme, het is onze schuld dat ze zo geworden zijn. |
Citaat:
Een kwart tot eenderde van de nieuwbouwappartementen in Tanger wordt met crimineel geld - uit Nederland en andere landen - gefinancierd. Eerst ontkennen en dan direct erna vergelijken met Duits zwart geld, ik zal het even uitleggen, bron? Zwart geld verkregen door arbeid is iets anders dan crimineel geld. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be