![]() |
Werkloosheid gestegen! Onbekwame Muyters (NVA) geen bal gedaan!
Hoogste aantal Vlaamse werkzoekenden in bijna 9 jaar!
http://www.hln.be/hln/nl/2021/Hoe-mo...dhtml?show=art Is kleine Muyters, minister van Werk, of van Werkloosheid? En dat met NVA in de Vlaamse regering, zal nog een heel stuk erger worden, wacht maar........of zijn jullie nog zo naïef dat de werkgevers met de cadeaus die ze gaan krijgen jobs gaan creëren????? Zoals iedereen weet vind je in Vlaanderen gemakkelijk werk als je een goed cv hebt. |
Citaat:
Citaat:
De ministers die voor jobs moesten zorgen waren Peeters (economie) en Lieten (overheidsinstrumenten). Citaat:
Citaat:
|
"Het is de schuld van Frank Vandenbroucke!"
|
Citaat:
Zijn grote verantwoordelijkheid voor de degeneratie van de Vlaamse samenleving valt niet te ontkennen. |
Citaat:
Nog eens 5 jaar? 10 jaar?? Je zegt het maar he fonne. Het is helem�*�*l niet dringend. |
Citaat:
En, en,... én van Freya. Voor�*l van Freya. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet Verantwoordelijk Altijd een ander... |
Citaat:
Citaat:
Maar op gebied van werk is er zeker beterschap te verwachten. Philippe Muyters is nu immers ook minister van economie en kan dus eindelijk zelf iets doen aan het scheppen van nieuwe jobs. Iets waar Kris Peeters duidelijk niet toe kwam. Citaat:
Je hebt dus nog vier kwartalen de kans om weer eens een troldraadje over Philippe Muyters te openen. Philippe, niet Serge, wel te verstaan. |
Uiteraard bedoelde ik Philippe.
Maar goed, ik noteer dus dat hij pas vanaf 6 jaar beleid misschien iets zal kunnen doen. Tot zover de Verandering. Wat heeft hij ondertussen eigenlijk allemaal uitgespookt? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Met kennis van zaken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dacht net op het radio-nieuws gehoord te hebben dat de stijging enkel te wijten is aan een wijziging van de definitie:
omdat je nu tot 62 actief moet zoeken, wordt iedereen tussen 60 en 62 ook als 'werkzoekend' gecatalogiseerd. Boven de 62 (en vroeger boven de 60 dus) kan je wel werklozensteun trekken, maar ben je niet meer werkzoekend. (ik hoop het goed begrepen te hebben; ik zat in de auto met een schoon meiske naast mij ...) . |
Citaat:
De staat vernietigt werk. Het "beleid" kan er enkel in bestaan van meer of minder werk te vernietigen. Een staat die wat minder werk vernietigt dan de vorige, die heeft "een positief arbeidsbeleid". |
Citaat:
Jullie mekkeren gewoon op alles waar in de verste verte de NVA bij te betrekken valt. Zoals ik reeds herhaaldelijk zei, pathologisch. De geloofwaardigheid of nieuwswaardigheid van jullie posts worden daar niet door geholpen, natuurlijk. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be