![]() |
Slechtste oppositieleider ooit gedegradeerd.
Sas van Rouveroy, met voorsprong de slechtste oppositieleider ooit in het Vlaams Parlement, mag vanaf nu het vuile werk doen op het kabinet van Annemie Turtelboom. Sas werd niet herverkozen, maar hoopte in het Vlaams Parlement de plaats van een of andere fils-�*-papa in te nemen die als minister genoemd werd. Het mocht niet zijn. Sven Gatz ging met het postje lopen.
Sas van Rouveroij wordt kabinetschef van Turtelboom Voor de rest haalt Ø-VLD zijn kabinetschefs vooral uit de recuperatie van blauwe zetbazekes aan het hoofd van de administraties. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ten eerste vind ik niet dat van Rouveroij een slechte fractievoorzitter was (intelligent man, geen hystericus), ten tweede acht ik kabinetschef geen degradatie.
|
De Sas is niet dom.
Maar waarom hij denkt dat het goed om om zo met een Hollands accent te praten, dat begrijp ik niet. Kabinetschef worden vanuit zijn oude functie: raar. Ik acht het ook een degradatie. Misschien doet hij het als bezigheidstherapie ... Wachten maar tot we eens in een krant een interview met hem kunnen lezen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be