![]() |
Sociale woning beperkt in tijd
Eindelijk beginnen ze hier eens te besparen
Citaat:
Wat mij betreft mogen ze dit ineens ook retro-actief toepassen. Genoeg mensen die profiteren van een sociale woning terwijl ze ruim genoeg verdienen om op de privémarkt te gaan. |
Citaat:
Gelijke regels voor iedereen , niemand profiteert nog. |
Typisch, de babyboomgeneratie die zichzelf allerlei rechten heeft toegekend en behoudt wat ze verworven heeft en de jonge generatie mag de rekening weer betalen.
|
Citaat:
2 |
Citaat:
Het zijn de linkse partijen die het geld van de babyboomers gebruiken om anderen die rechten heeft toegekend. D�*t zijn de huidige bewoners van de sociale woningen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar wat zij heeft kunnen doen op gebied van nieuw werk zoeken , kan nu ook niet meer. 13 jaar aan één stuk geen enkele sollicitatie en ook nooit lastig gevallen, zelfs niet één keer een vraag hoe dat het zat. In brugpensioen gaan , was de lotto winnen. |
Citaat:
Het zal beslist niet bij deze eerste maatregel blijven. Men zou ook nu bij de toewijzing strenger kunnen optreden om later problemen te vermijden. |
Dit soort maatregelen kan ik alleen maar toejuichen. Als ze dit op alles toepassen dan pas zal er bespaard worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan heb je dus weer schulden... Voor sommigen is het ook nooit goed he, ik ben eens benieuwd naar Partijslavo. |
Citaat:
Wat me trouwens ook stoort is dat een ooit-gezin met drie kinderen die in een vier-slaapkamer appartement woonden, daar lekker mogen blijven wonen ook nadat de kinderen uitgevlogen zijn. Ook daar zou men eens een oplossing voor moeten vinden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be