![]() |
De knieën van Homans
In DS van vandaag
Homans "U zal mijn nooit kunnen betrappen op een te diepe décolleté". Wel op onzedelijke blote billen op het laatste N-VB-congres of op onsierlijke knieën bij de eedaflegging van de Vlaamse excellenties. Met wat voor futiliteiten houdt die dame zich bezeg! Geen probleem ware het niet dat het korte rokje getuigde van een bijzonder slechte smaak, zowel qua snit als wat het dessin op het rokje betreft. Een aanslag op de goede smaak. Bijna erger dan een aanslag op de goede zeden... (P.S. t.a.v. Rikm: een beetje roddelen onder viswijven mag als het lijdende voorwerp van de ironie zelf de voorzet heeft gegeven...) |
cor. bezig
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat het artikel in rioolgazet no. 1 vooral aantoont is waarvan het noordbelgisch journaille zoal wakker ligt. De inhoud interesseert hen geen ballen, ze zitten liever onder de rokken van vrouwelijke parlementsleden te loeren. |
Wat heeft deze topic te zoeken in 'Verkiezingen 2014'. Probeer K&K eens...
|
Citaat:
Waarom? Van mode heb ik weinig verstand. Ik laat dat aan de experten over. Is Mauste overigens een vrouw of draagt hij toevallig thuis de rok? |
Citaat:
en weer is dat truttenwijf aan het liegen, een van de eerste foto's op Google, en de tweede zit de hoerebok in haar decolleté te loeren en denkt hij straks zijn ze weer van mij. ![]() ![]() |
Op het internet is te vinden dat er naar verluidt een sextape te vinden is van Liesbeth Homans & Bart De Wever waar ze zichzelf lieten filmen in een S&M sessie.
|
Zielig niveau toch.
Paardenbakkes Caroline is jaloers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het zou een jobke voor Jack kunnen zijn , het alfabet leren aan de topicstarter hier ? Jack staat in het onderwijs en het is nu vakantie :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zouden die Homans (N-VA) bashers dat nu met opzet doen ? Telkens met zo'n non-issue komen aandraven, dat telkens met een slag in het water eindigt. Het is onvoorstelbaar die die dat ernstig menen. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Het lijkt of ze zich wilde inzetten tegen polio. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be