Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   De knieën van Homans (https://forum.politics.be/showthread.php?t=205686)

mauste 4 augustus 2014 16:00

De knieën van Homans

In DS van vandaag
Homans "U zal mijn nooit kunnen betrappen op een te diepe décolleté".
Wel op onzedelijke blote billen op het laatste N-VB-congres of op onsierlijke knieën bij de eedaflegging van de Vlaamse excellenties. Met wat voor futiliteiten houdt die dame zich bezeg!
Geen probleem ware het niet dat het korte rokje getuigde van een bijzonder slechte smaak, zowel qua snit als wat het dessin op het rokje betreft. Een aanslag op de goede smaak. Bijna erger dan een aanslag op de goede zeden...
(P.S. t.a.v. Rikm: een beetje roddelen onder viswijven mag als het lijdende voorwerp van de ironie zelf de voorzet heeft gegeven...)

mauste 4 augustus 2014 16:00

cor. bezig

Pandareus 4 augustus 2014 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mauste (Bericht 7269150)
In DS van vandaag
Wel op onzedelijke blote billen op het laatste N-VB-congres of op onsierlijke knieën bij de eedaflegging van de Vlaamse excellenties. Met wat voor futiliteiten houdt die dame zich bezeg!
Geen probleem ware het niet dat het korte rokje getuigde van een bijzonder slechte smaak, zowel qua snit als wat het dessin op het rokje betreft. Een aanslag op de goede smaak. Bijna erger dan een aanslag op de goede zeden...
(P.S. t.a.v. Rikm: een beetje roddelen onder viswijven mag als het lijdende voorwerp van de ironie zelf de voorzet heeft gegeven...)

Jij gaat hier sebiet een paar emmers over je kop krijgen van de n-va fans... :lol:

fonne 4 augustus 2014 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7269182)
Jij gaat hier sebiet een paar emmers over je kop krijgen van de n-va fans... :lol:

We hebben de beerkar laten komen:lol:

Wat het artikel in rioolgazet no. 1 vooral aantoont is waarvan het noordbelgisch journaille zoal wakker ligt. De inhoud interesseert hen geen ballen, ze zitten liever onder de rokken van vrouwelijke parlementsleden te loeren.

IanVD 4 augustus 2014 16:56

Wat heeft deze topic te zoeken in 'Verkiezingen 2014'. Probeer K&K eens...

Jakko 4 augustus 2014 17:00

Citaat:

Waarom? Van mode heb ik weinig verstand. Ik laat dat aan de experten over. Is Mauste overigens een vrouw of draagt hij toevallig thuis de rok?

hollande 4 augustus 2014 17:00

Citaat:

In DS van vandaag

wij gaan nog wat beleven met dat hoerenwijf, wij noemen dat olifanten poten waarop ze staat,. God spaart ons dat ze nu nog met een diepe decolleté rondloopt, iedere normale man zou nachtmerries krijgen daarvan.
en weer is dat truttenwijf aan het liegen, een van de eerste foto's op Google, en de tweede zit de hoerebok in haar decolleté te loeren en denkt hij straks zijn ze weer van mij.

ViveLaBelgique 4 augustus 2014 17:25

Op het internet is te vinden dat er naar verluidt een sextape te vinden is van Liesbeth Homans & Bart De Wever waar ze zichzelf lieten filmen in een S&M sessie.

Vrijheideerst 4 augustus 2014 17:29

Zielig niveau toch.

Paardenbakkes Caroline is jaloers.

Het Oosten 4 augustus 2014 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 7269261)
Zielig niveau toch.

Paardenbakkes Caroline is jaloers.

Als u nu denkt dat uw niveau hoger ligt....

Cheminot 4 augustus 2014 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hollande (Bericht 7269237)
wij gaan nog wat beleven met dat hoerenwijf, wij noemen dat olifanten poten waarop ze staat,. God spaart ons dat ze nu nog met een diepe decolleté rondloopt, iedere normale man zou nachtmerries krijgen daarvan.
en weer is dat truttenwijf aan het liegen, een van de eerste foto's op Google, en de tweede zit de hoerebok in haar decolleté te loeren en denkt hij straks zijn ze weer van mij.

Kijk naar mij, in het echte leven stel ik niks voor en moet dat mateloos compenseren op het internet met gore praat. Praat die ik in het echte leven nooit zou durven gebruiken, maar hier, hier op het wereldwijde web ben ik een held, een held zeg ik u! -)

nabat54 4 augustus 2014 18:00

Citaat:

Bof, denk dat het nogal zal meevallen, iemand die het verschil niet kent tussen de eerste en de tweede letter van het alfabet, daar gaan we onze tijd niet insteken.

Maar het zou een jobke voor Jack kunnen zijn , het alfabet leren aan de topicstarter hier ?
Jack staat in het onderwijs en het is nu vakantie :-)

hamac 4 augustus 2014 19:47

Citaat:

wij gaan nog wat beleven met dat hoerenwijf,

Hoezo? Staat je woning op het spel?

Anselmo 4 augustus 2014 19:50

Citaat:

....Wel op onzedelijke blote billen op het laatste N-VB-congres ...

N-VB ?????? nimmer-vrolijke belgen ?

hamac 4 augustus 2014 19:50

Citaat:

Homans is goed bezig als men kritiek moet leveren op uiterlijk/kledij.

Anselmo 4 augustus 2014 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hamac (Bericht 7269393)
Homans is goed bezig als men kritiek moet leveren op uiterlijk/kledij.

Neen, neen, knieën zijn héél belangrijk ! Er is zelfs niets seksistisch aan.

Zouden die Homans (N-VA) bashers dat nu met opzet doen ?
Telkens met zo'n non-issue komen aandraven, dat telkens met een slag in het water eindigt.
Het is onvoorstelbaar die die dat ernstig menen.

Wapper 4 augustus 2014 20:02

Citaat:

Niveau!

Jakko 4 augustus 2014 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo (Bericht 7269410)
Neen, neen, knieën zijn héél belangrijk ! Er is zelfs niets seksistisch aan.

Zouden die Homans (N-VA) bashers dat nu met opzet doen ?
Telkens met zo'n non-issue komen aandraven, dat telkens met een slag in het water eindigt.
Het is onvoorstelbaar die die dat ernstig menen.

Toch niet te lichtzinnig mee omspringen. Voor een bepaald kiespubliek is dit zelfs doorslaggevend en moet je dus roeien met de riemen die je hebt meegekregen.

hamac 4 augustus 2014 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jakko (Bericht 7269422)
Toch niet te lichtzinnig mee omspringen. Voor een bepaald kiespubliek is dit zelfs doorslaggevend en moet je dus roeien met de riemen die je hebt meegekregen.

"Weet je waarom?"
Het lijkt of ze zich wilde inzetten tegen polio.

Vrijheideerst 4 augustus 2014 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hamac (Bericht 7269429)
"Weet je waarom?"
Het lijkt of ze zich wilde inzetten tegen polio.

Gaat u hier alle polioslachtoffertjes nog wat verwijten ook ja? :magniet:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be