Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Moslims minder gemakkelijk toegelaten in Denemarken (https://forum.politics.be/showthread.php?t=205706)

Marnik 5 augustus 2014 01:11

Moslims minder gemakkelijk toegelaten in Denemarken

De Deense partij Venstre (Deens links, blijkbaar) wil een onderscheid maken wie het land binnenkomt op basis van religie: een christelijke Amerikaan of Zweed mag sneller binnenkomen dan een moslim uit Somalië of Pakistan. Volgens Venstre moeten we vrij over migratie kunnen spreken en zijn het de moslims die weigeren zich te integreren en vrijheid en democratie niet aanvaarden. Daar moeten de andere migranten niet voor gestraft worden.

Eindelijk wordt men langzaam wakker in het Verloren Continent! Halleluja.

http://www.thelocal.dk/20140728/make...enmark-venstre

Schimmelpenninck 5 augustus 2014 11:33

Lang niet meer in Kopenhagen geweest?

Doge 5 augustus 2014 11:50

Het verzet begint te groeien al is het wat laat.

Danes: We are too tolerant of Muslims
http://cphpost.dk/news/danes-we-are-...lims.7324.html

After numerous heated debates over whether Muslims are imposing their culture upon Denmark, poll shows most think too many concessions are made for the minority

Bad Attila 5 augustus 2014 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marnik (Bericht 7269657)
De Deense partij Venstre (Deens links, blijkbaar) wil een onderscheid maken wie het land binnenkomt op basis van religie: een christelijke Amerikaan of Zweed mag sneller binnenkomen dan een moslim uit Somalië of Pakistan. Volgens Venstre moeten we vrij over migratie kunnen spreken en zijn het de moslims die weigeren zich te integreren en vrijheid en democratie niet aanvaarden. Daar moeten de andere migranten niet voor gestraft worden.

Eindelijk wordt men langzaam wakker in het Verloren Continent! Halleluja.

http://www.thelocal.dk/20140728/make...enmark-venstre

En jij weet wie Moslim is, en wie niet? :lol:

Marnik 5 augustus 2014 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 7270235)

Ik weet wel oplossingen om ze buiten te houden, maar ze hier neerpennen zou als racistisch bestempeld worden. Of Venstre weet wie moslim is, moet je vragen.

Marnik 5 augustus 2014 14:55

Dubbel

Holger Danske 5 augustus 2014 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 7270235)

"Moslims" is een verzamelnaam voor al diegene die uit de afval-landen komen. Of hij nu praktiserend is of niet, de achterlijkheid blijft.

Bad Attila 5 augustus 2014 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Holger Danske (Bericht 7270275)
"Moslims" is een verzamelnaam voor al diegene die uit de afval-landen komen. Of hij nu praktiserend is of niet, de achterlijkheid blijft.

Ah ja, in Moslimlanden leven enkel Moslims, dat is goed geweten. :lol:

Holger Danske 5 augustus 2014 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 7270284)

Zoals ik eerder al schreef; "De achterlijkheid blijft". Waarmede dit nog eens wordt aangetoond.

Bad Attila 5 augustus 2014 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Holger Danske (Bericht 7270290)
Zoals ik eerder al schreef; "De achterlijkheid blijft". Waarmede dit nog eens wordt aangetoond.

Uw achterlijke onwetendheid is inderdaad aangetoond.

Marnik 5 augustus 2014 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 7270302)

Het is eigenlijk vrij simpel, hoor.
Asiel: een regeling van na WOII om politieke vluchtelingen in Europa in Europa/ het Westen een veilige haven te bieden, later uitgebreid naar de hele wereld. Waarom een vluchtende Pakistani naar België moet komen weet ik niet. Waarom hij weet dat hij bij de broer van De Block moet aankloppen omdat Maggie staatssecretaris is, weet ik ook niet (enfin, ik weet het wél). Punt is: die mensen hebben hier niks verloren en moeten in een buurland asiel aanvragen, niet aan de andere kant van de wereld.
Economische migratie: enkel zij die bijdragen aan de economie of samenleving, m.a.w. voor Europa zijn dat gestudeerden die meedraaien in onze kenniseconomie. Mensen uit moslimlanden hebben hier dan nog steeds weinig tot niks verloren, gezien hun diploma's ofwel niet erkend worden, ofwel gebruiken ze die in eigen land wel.

Probleem zo een beetje opgelost?

Pericles 5 augustus 2014 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 7270302)

Ik geloof dat Denemarken "verrijkers" als deze wil vermijden. ;-)
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-uitstel.dhtml

Schimmelpenninck 6 augustus 2014 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marnik (Bericht 7270272)
Ik weet wel oplossingen om ze buiten te houden, maar ze hier neerpennen zou als racistisch bestempeld worden. Of Venstre weet wie moslim is, moet je vragen.

Durft U niet!
De anti racismewet heeft z'n nut bewezen!
Randdebielen met ziekelijk neigingen worden gemuilkorft!

Schimmelpenninck 6 augustus 2014 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marnik (Bericht 7270330)
Het is eigenlijk vrij simpel, hoor.
Asiel: een regeling van na WOII om politieke vluchtelingen in Europa in Europa/ het Westen een veilige haven te bieden, later uitgebreid naar de hele wereld. Waarom een vluchtende Pakistani naar België moet komen weet ik niet. Waarom hij weet dat hij bij de broer van De Block moet aankloppen omdat Maggie staatssecretaris is, weet ik ook niet (enfin, ik weet het wél). Punt is: die mensen hebben hier niks verloren en moeten in een buurland asiel aanvragen, niet aan de andere kant van de wereld.
Economische migratie: enkel zij die bijdragen aan de economie of samenleving, m.a.w. voor Europa zijn dat gestudeerden die meedraaien in onze kenniseconomie. Mensen uit moslimlanden hebben hier dan nog steeds weinig tot niks verloren, gezien hun diploma's ofwel niet erkend worden, ofwel gebruiken ze die in eigen land wel.

Probleem zo een beetje opgelost?

eerste veilige land! wist u dat er vliegtuigen bestonden?

waarom zou een moslim z'n diploma niet erkent worden?

Schimmelpenninck 6 augustus 2014 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Holger Danske (Bericht 7270275)

Pericles 6 augustus 2014 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Schimmelpenninck (Bericht 7271407)

België erkent niet alle diploma's, omdat het niveau van vele buitenlandse universiteiten gewoon te laag is .
Met een diploma van arts behaald aan de universiteit van Timboektoe mag je hier de geneeskunde niet uitvoeren.
Als je er aan mocht twijfelen zoek het eens op voordat je er verdere onzin gaat over vertellen. ;-)

cookie monster 6 augustus 2014 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Schimmelpenninck (Bericht 7271407)

Als die in België gestudeerd heeft , dan ....

Doge 6 augustus 2014 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 7270284)

De meeste zijn toch goed uitgedund ja, ooit waren dat allemaal niet-moslim landen. :-)

Schimmelpenninck 6 augustus 2014 23:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7271467)
België erkent niet alle diploma's, omdat het niveau van vele buitenlandse universiteiten gewoon te laag is .
Met een diploma van arts behaald aan de universiteit van Timboektoe mag je hier de geneeskunde niet uitvoeren.
Als je er aan mocht twijfelen zoek het eens op voordat je er verdere onzin gaat over vertellen. ;-)

De enige die blijkbaar niet meer mee kan in de samenleving ben JIJ!!!

Diegenen waar jij het over hebt doe het héél goed hoor...

:lol::lol::lol::lol::lol:

Marnik 7 augustus 2014 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Schimmelpenninck (Bericht 7272509)
De enige die blijkbaar niet meer mee kan in de samenleving ben JIJ!!!

Diegenen waar jij het over hebt doe het héél goed hoor...

:lol::lol::lol::lol::lol:

U gaat op dit forum als een duivel (moslim?) in een wijwatervat tekeer. Opgekropte frustratie en woede, onmachtig tegenover zoveel simpele logica?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be