![]() |
Komt er een nieuwe belastingsregering?
De Standaard beweert:
Citaat:
Heeft De Standaard gelijk? |
Citaat:
‘Open VLD wil geen nieuwe belastingen' Zowel CD&V als N-VA hebben een verschuiving van loonlasten naar indirecte belastingen bepleit. CD&V vooral door allerhande accijnsverhogingen, N-VA door een BTW-verhoging (met compenserende ingreep in de index). Het regeerprogramma zal waarschijnlijk een mix van de twee worden. Afschaffen van allerhande BTW-verlagingen en vrijstellingen, wat accijnzen, een beetje "eco"taks. Als er een duurzame economische groei (langdurig > 1,5%) kan bereikt worden kan er tegen 2019 een cadeautje af in de personenbelasting. Het is dus nu aan de Ø-VLD om te bewijzen dat haar verkiezingspropaganda niet 100% gelogen was. |
De Standaard behoort tot de linkse regimepers, gefinancierd door de bolsjewieken van Wall Street, in samenwerking met het islamitische Hof.
|
Enkel focussen op belastingen is een té eenzijdige kijk.
Ik verwacht het afbouwen van een aantal sociale voordelen. Da's niet hetzelfde als een belastingverhoging, maar het zal voor sommigen wel idem voelen. Echter, ik verwacht ook een lastenverlaging voor bedrijven, dus (bvb) goedkopere producten en meer arbeidsplaatsen en start-ups. Wel allemaal op lange termijn. En neemt men zo'n positieve effecten mee op in de "eindbalans", dan zou een gemiddeld gezin net meer koopkracht moeten krijgen, en niet minder. |
Citaat:
|
Dan moet je de openingspost toch eens lezen... :-)
Maar let op: je bolsjewistische ogen zouden je wel eens leugens kunnen wijsmaken. |
Bonjour chers compatriotes, ma veranda Willems, elle arrivera quand?
Vous l'avez choisi et maintenant nous allons tous payer pour votre orgeuil... :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wacht nog steeds op mijn veranda...
die duitse wagens zijn al aangekomen, waarvoor dank |
Citaat:
Toch geen BMW's hoop ik :magniet: |
Citaat:
|
Citaat:
Alles is gratis, dan mogen zij betalen ! |
er zullen zeker belastingen verhoogd worden, maar hoe de totale belastingsdruk zal evolueren op die 5 jaar, dat is nog niet zeker.
|
Citaat:
|
Laurent for president ?
|
Citaat:
Loonlastenverlaging is lege doos: enkel bedrijven winnen erbij |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be