![]() |
Forum-event
Nu ik er al een tijdje bijhoor wil ik toch wel die andere forumgangers eens ontmoeten, zijn er al zulke events geweest? Hoe verliepen die, hopelijk rustiger en beschaafder dan sommige topics hier op 't forum...
|
De enige forummeeting die er tot hier toe geweest is (of toch waar ik weet van heb) verliepen zonder slagen en verwondingen ;)
Allez, die met de grootste mond bleven thuis :) |
Ik heb al een voorstel voor een weekend ;-)
Een beetje onze culturele grenzen verleggen kan geen kwaad... Zie : http://www.achouffe.be/ |
Citaat:
Wie organiseert die dingen en is daar interesse voor? Zo een brouwerijbezoekje of een begeleide hoge-venen tocht lijkt mij wel eens plezant om te doen. |
Vorige keer was 1handclapping de organisator van dienst :)
|
Ik wil gerust meehelpen om eens een dagje of avondje te organiseren, als daar genoeg mensen in geinteresseerd zijn. Laat maar iets weten, suggesties ook altijd welkom.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*shrug* Ik zou wel gaan maar doof zijnde kan ik daar geen bal gaan uitsteken. Het enige dat ik zou bereiken is om jullie op te zadelen met een foutief beeld van "Tzuvar de imbeciel"... Dit vooral door een bijna gewaarborgde lawaaierige omgeving waarin mijn implant mij van nul en generlij nut is en ik moest resorteren op het smeken tot het schrijven van briefjes...
|
Iemand een voorkeur van brouwerij? Tegen Namen ligt een gezellig klooster waar ze trappist brouwen, misschien kan ik daar eens horen? We moeten ons haasten, nu dat nog in 't binnenland ligt. :-) Je kan daar ook goed wandelen, zo kunnen mensen die liever wandelen toch ook mee. Wat denken jullie ervan?
|
Citaat:
Brouwerij La Trappe, verbonden aan de abdij van Koningshoeven, nabij Tilburg. http://www.latrappe.nl/ Het zou sommigen echt wel goed doen... Rondleiding kost slechts 5 euro (inclusief consumptie) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
oei en Tilburg Rocks! (ahum)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be