![]() |
Lichaamsgeur van Russen!
Waarom stinken Russen uren tegen de wind in naar zweet???
(andere haat topics worden ook toegelaten.... waarom deze niet?) Ze stinken! Zelfs nof harder dan Joden en Negers! En topics over inteelt bij Moslims moegen ook.... |
Zit u naar een bad te vissen?
Ik heb in ieder geval nog nooit iets gemerkt van de lichaamsgeur van Russen. Dus als u dit topic serieus wil bespreken geef dan een wetenschappelijke bronvermelding of verplaats dit naar K&K. Inteelt bij moslims is trouwens een cultureel gegeven met voldoende bewijs, ook al wordt dit vaak uitvergroot/ gekarikaturiseerd door medeforummers. |
Citaat:
Ze gaan Uw Vlaams gatje wel uitboren hoor! :lol::lol::lol::lol::lol::lol: Met Anaal POETIN op kop! |
Citaat:
|
Citaat:
Enkele dagen geleden startte u nog een post over racisme op het forum en nu begint uzelf met racistische praat... Ik heb geen voor-of afkeer tegen Russen. Van de enkelen die ik ken kan ik echter met zekerheid zeggen dat ze niet naar zweet stinken. |
Citaat:
Het is bewezen dat Russen stinken! Misschien stinken Moslims ook en dat interesseert me gaan bal! Ik heb niks met Moslims! MAAR RUSSEN STINKEN! Nog meer dan andere bleekzscheten!i WS |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach Schimmeltje houdt van dichtgenaaide vagina's. Dat zegt toch genoeg.
|
Was laatst nog eens in St Petersburg, niets van gemerkt... Ze hebben hun zaakjes alvast beter voor elkaar dan jij durft vermoeden...
@ Schimmelpenninck, waarom volhard je in de boosheid? Zie je dan niet dat elke frontale aanval hier genadeloos in de kiem gesmoord wordt? Een beetje retrospectie aub... |
hahahahahhahahahahahhahahahahahahhahahahahaha
|
Russen zuipen wel veel.
|
Citaat:
|
Citaat:
Die mannen toosten op alles en nog wat....8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb wel al eens een stinkend rijke rus gezien.
|
Tegen russen moet je altijd kort zijn en roepen. Dat zijn de lokale gebruiken zijn me al opgevallen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be