![]() |
Peeters I, regering van de Sneuvelende Taboes.
De Standaard ziet leuke dinges te gebeuren.
titel: Commentaar Regering van de sneuvelende taboes link: http://www.standaard.be/plus/20140807/ochtend/2 Citaat:
|
Allemaal zever in pakskes uiteindelijk, er is wel draagvlak voor een centrum rechts beleid anders was de huidige coalitiebespreken met toch grote meerderheid niet mogelijk.
Degene die nu in hun hangmat blijven liggen worden er terecht uitgesmeten, speeltijd is voorbij. En laat de vakbonden maar op tafel kloppen, hopelijk doen ze hun vuisten serieus pijn. Gisteren Econoshock 2.0. gekeken, de wereld veranderd razendsnel en niet hervormen betekent pas verlies van welvaart. |
Eén cruciaal ding over het hoofd gezien, Schoof: de pensioenhervorming. Dé tijdbom onder welvaart.
Werkloosje porren is dan wel populair bij het Zweedse kiespubliek, maar wie heeft er de ballen om te raken aan het pensioen van de rechtse babyboomers? |
Heeft de MR en Reynders het premierschap al ingeleverd?:roll:
|
Citaat:
Eindelijk met de echt grote jongens aan tafel mogen zitten is niet niks. En na je termijn krijg je met het grootste gemak een zitje in meerdere multinationals. Als ik me niet vergis had wijlen Van Miert 17 zitjes in multinationals. |
Ik zie de linkerzijde al steigeren en schuimbekken van woede, onmacht en ellende omdat hun kiespubliek zwaar tegen de lamp zal lopen. Ik zal het breeduit glimlachend aanzien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
We hebben eigenlijk geen keuze meer.
"pappen en nathouden" resulteert,binnen de 10 jaar, in een "Grieks" scenario waarbij de overheid moet toegeven dat ze de door haar aangegane verplichtingen en beloftes niet meer KAN nakomen en dat bijgevolg niet meer doen. Griekenland zit al 5 jaar in doffe ellende en de zwaksten in de maatschappij nog het meest van al.Ergerlijk is dat de Grieken geen noemenswaardige industriele aktiviteiten hadden en hebben en dus geen stevige onderbouw.Belgie had dat wel en laat dit rustig verder leegbloeden........het lijkt er wel om gedaan....:evil: |
Citaat:
Fundamenteel verschil. |
Citaat:
Je wil gewoon anderen laten opdraaien voor de kosten van uw eigen groter statutaire pensioen. |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn pensioenstelsel is trouwens al eens aangepast tijdens de vorige legislatuur. Nu is het welletjes geweest. |
Citaat:
|
Citaat:
Zoiets wordt ook wel eens egoisme genoemd. Wat je hier ten berde brengt wordt ook hypocrisie genoemd. Je hebt met andere woorden de Schoof niets verwijten. |
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Status_quo |
Citaat:
Ikke en de rest kan stikken. |
Citaat:
en de vld is bedelend op haar blote knieën komen smeken om mee te mogen doen met dat beleid ... NIET !!! . |
.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be