Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   peilingen promoveren (https://forum.politics.be/showthread.php?t=205826)

AVV.VVK 7 augustus 2014 16:15

peilingen promoveren

Persoonlijk vind ik onze peilingen nogal sobertjes...

Ik stel voor om meer opties bij een peiling te maken naast 'meerdere antwoorden mogelijk'. In de voorbeelden zal voor de neutraliteit met kleuren worden gewerkt, een handig iets om ook over te nemen indien u dit ook wenst te doen.

Ik ga o.a. voor :

- een rangschik systeem

Rangschikopties (in alfabetische volgorde) :

- blauw
- geel
- groen
- paars
- oranje
- rood

En deze kunt u dan rangschikken naar eigen keuze :

1. Geel
2. Rood
3. Blauw
4. Groen
5. Oranje
6. Paars

- een beoordeelsysteem :

beoordeelopties (in alfabetische volgorde) :

- blauw
- geel
- groen
- paars
- oranje
- rood

En deze kunt u dan beoordelen naar keuze :

- blauw -------->8/10
- geel---------->8,5/10
- groen-------->6/10
- paars-------->2/10
- oranje------->4/10
- rood--------->7/10

meer voorbeelden gewenst en uiteraard ook een eventuele uitvoering hiervan:-D:-D

Zeus 8 augustus 2014 08:09

Wat bedoel je met beoordelen? In hoeverre iemand het eens is met een stelling? Ik ben niet goed mee met uw idee.

AVV.VVK 8 augustus 2014 08:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 7274312)
Wat bedoel je met beoordelen? In hoeverre iemand het eens is met een stelling? Ik ben niet goed mee met uw idee.

neen, geen stellig, maar voorbeelden.

Ik zal het eens proberen met politieke partijen :

NVA
CD&V
SP.a
open VLD
GROEN
Vlaams Belang

Je ziet dan heel de lijst met de partijen en geeft dan aan hoe goed je hem vindt.
Moest dit niet kunnen, zou men enkel de beste partij kunnen aanvinken, of meerdere partijen waarin jij je kunt vinden.

Xenophon 13 augustus 2014 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 7274312)

U zou dan best paars kiezen.

Rudy 20 augustus 2014 16:29

moderatie reageert niet

AVV.VVK 3 september 2014 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 7293509)
moderatie reageert niet

dat is jammer, het zou nochtans een enorme meerwaarde kunnen vormen voor mijn favoriete website!

IanVD 3 september 2014 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK (Bericht 7311923)
dat is jammer, het zou nochtans een enorme meerwaarde kunnen vormen voor mijn favoriete website!

Ik heb al een paar keer gelezen dat de website draait op (verouderde) gratis software. Nu heb ik geen idee of uw voorstellen mogelijk zijn met die software, maar misschien kunt u een mailtje sturen naar de moderatie en desnoods een geldinzamelingsactie organiseren voor bijkomende software.

Pontifex 3 september 2014 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 7293509)
moderatie reageert niet

Beste,

De moderatie is er enkel om tekst en inhoud te beheren.
De technische aspecten van dit forum worden door anderen verzorgd.
Gelieve het colofon van politics.be te raadplegen als u met hen in contact wil komen om al uw technische wensen voor te leggen.

Pontifex.

Rudy 14 september 2014 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex (Bericht 7311963)
Beste,

De moderatie is er enkel om tekst en inhoud te beheren.
De technische aspecten van dit forum worden door anderen verzorgd.
Gelieve het colofon van politics.be te raadplegen als u met hen in contact wil komen om al uw technische wensen voor te leggen.

Pontifex.

Ik heb geen woord gerept over het technisch aspect.

Pontifex. Lees om te beginnen eerst eens de beginpost. Er wordt gewoonweg gelachen met de moderatie. Gelieve niet op de pianist te schieten. Magda ?

Pontifex 14 september 2014 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 7325934)
Ik heb geen woord gerept over het technisch aspect.

Pontifex. Lees om te beginnen eerst eens de beginpost. Er wordt gewoonweg gelachen met de moderatie. Gelieve niet op de pianist te schieten. Magda ?

Beste,

Uiteraard hebt u zelf niet gerept over een of ander technisch aspect van dit forum, u hebt enkel een sneer of klacht aan het adres van de moderatie neergepoot ("moderatie reageert niet")
Ik heb u dan maar verklaard waarom mijn reactie op de topicstarter uitbleef.
Ik kan met de beste wil van de wereld geen kritiek op de moderatie in zijn post ontwaren.
Voor de rest geloof ik dat zijn vraag afdoende beantwoord werd.
Als u beter op de hoogte bent van de technische kant van forumsoftware, en de moderatiewijze bevalt u hier niet, dan mag u steeds een eigen project opstarten, en er zelfs een eenmalige link naartoe posten in het subforum Koetjes & Kalfjes.
Veel succes gewenst met uw nieuwe, betere, hoogwaardiger project.

Pontifex.

Het Oosten 15 september 2014 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex (Bericht 7325966)
Beste,

Uiteraard hebt u zelf niet gerept over een of ander technisch aspect van dit forum, u hebt enkel een sneer of klacht aan het adres van de moderatie neergepoot ("moderatie reageert niet")
Ik heb u dan maar verklaard waarom mijn reactie op de topicstarter uitbleef.
Ik kan met de beste wil van de wereld geen kritiek op de moderatie in zijn post ontwaren.
Voor de rest geloof ik dat zijn vraag afdoende beantwoord werd.
Als u beter op de hoogte bent van de technische kant van forumsoftware, en de moderatiewijze bevalt u hier niet, dan mag u steeds een eigen project opstarten, en er zelfs een eenmalige link naartoe posten in het subforum Koetjes & Kalfjes.
Veel succes gewenst met uw nieuwe, betere, hoogwaardiger project.

Pontifex.

Uw respons wordt wel wat eentonig.

Pontifex 15 september 2014 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7326912)
Uw respons wordt wel wat eentonig.

Beste,

De reden daarvoor is dat ik wens consequent te zijn: op eenzelfde vraag of stelling blijf ik hetzelfde antwoord geven.

Pontifex.

Het Oosten 16 september 2014 07:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex (Bericht 7327260)
Beste,

De reden daarvoor is dat ik wens consequent te zijn: op eenzelfde vraag of stelling blijf ik hetzelfde antwoord geven.

Pontifex.

Het is wel wat een hooghartig antwoord volgens mijn gevoelen, maar soit. Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is.

Xenophon 22 september 2014 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7327352)
Het is wel wat een hooghartig antwoord volgens mijn gevoelen, maar soit. Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is.

:trololol:

Wat gaan we nu nog allemaal meemaken? :D

Rudy 22 september 2014 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7333924)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7327352)

:trololol
Wat gaan we nu nog allemaal meemaken? :D

Xeno. De reactie van forumlid "Het Oosten" is wel terecht. Deze discussie gaat uiteindelijk om hooghartigheid, en de vraag wie uiteindelijk het laatste woord krijgt: de enkelvoudige alleenbeslissende moderator die wordt gestuurd door sponsors, of een publiek dat zoekt naar een volwassen antwoord.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be