![]() |
peilingen promoveren
Persoonlijk vind ik onze peilingen nogal sobertjes...
Ik stel voor om meer opties bij een peiling te maken naast 'meerdere antwoorden mogelijk'. In de voorbeelden zal voor de neutraliteit met kleuren worden gewerkt, een handig iets om ook over te nemen indien u dit ook wenst te doen. Ik ga o.a. voor : - een rangschik systeem Rangschikopties (in alfabetische volgorde) : - blauw - geel - groen - paars - oranje - rood En deze kunt u dan rangschikken naar eigen keuze : 1. Geel 2. Rood 3. Blauw 4. Groen 5. Oranje 6. Paars - een beoordeelsysteem : beoordeelopties (in alfabetische volgorde) : - blauw - geel - groen - paars - oranje - rood En deze kunt u dan beoordelen naar keuze : - blauw -------->8/10 - geel---------->8,5/10 - groen-------->6/10 - paars-------->2/10 - oranje------->4/10 - rood--------->7/10 meer voorbeelden gewenst en uiteraard ook een eventuele uitvoering hiervan:-D:-D |
Wat bedoel je met beoordelen? In hoeverre iemand het eens is met een stelling? Ik ben niet goed mee met uw idee.
|
Citaat:
Ik zal het eens proberen met politieke partijen : NVA CD&V SP.a open VLD GROEN Vlaams Belang Je ziet dan heel de lijst met de partijen en geeft dan aan hoe goed je hem vindt. Moest dit niet kunnen, zou men enkel de beste partij kunnen aanvinken, of meerdere partijen waarin jij je kunt vinden. |
Citaat:
|
moderatie reageert niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De moderatie is er enkel om tekst en inhoud te beheren. De technische aspecten van dit forum worden door anderen verzorgd. Gelieve het colofon van politics.be te raadplegen als u met hen in contact wil komen om al uw technische wensen voor te leggen. Pontifex. |
Citaat:
Pontifex. Lees om te beginnen eerst eens de beginpost. Er wordt gewoonweg gelachen met de moderatie. Gelieve niet op de pianist te schieten. Magda ? |
Citaat:
Uiteraard hebt u zelf niet gerept over een of ander technisch aspect van dit forum, u hebt enkel een sneer of klacht aan het adres van de moderatie neergepoot ("moderatie reageert niet") Ik heb u dan maar verklaard waarom mijn reactie op de topicstarter uitbleef. Ik kan met de beste wil van de wereld geen kritiek op de moderatie in zijn post ontwaren. Voor de rest geloof ik dat zijn vraag afdoende beantwoord werd. Als u beter op de hoogte bent van de technische kant van forumsoftware, en de moderatiewijze bevalt u hier niet, dan mag u steeds een eigen project opstarten, en er zelfs een eenmalige link naartoe posten in het subforum Koetjes & Kalfjes. Veel succes gewenst met uw nieuwe, betere, hoogwaardiger project. Pontifex. |
Citaat:
|
Citaat:
De reden daarvoor is dat ik wens consequent te zijn: op eenzelfde vraag of stelling blijf ik hetzelfde antwoord geven. Pontifex. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat gaan we nu nog allemaal meemaken? :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be