![]() |
Nummerplaat afhalen
Sinds een jaar of twee kan je je nummerplaat niet meer afhalen bij DIV in Kontich. Je moet je indienstelling ingeven op DIVweb en krijgt ze dan thuisgestuurd.
In sommige gevallen mag je nog altijd naar Kontich je papieren binnenbrengen en dan beweren ze dat uw nummerplaat binnen de 24 uur wordt thuisbezorgd. Iemand daar ervaring mee? Mijn vakantieplannen hangen er voor een stuk vanaf. 1. Is dat werkelijk 24 uur of loopt dat uit en hoelang dan? 2. Hebben ze daar bancontact of is het cash only? 3. Hoe lang is het daar aanschuiven tegenwoordig? Gezien de recente wijzigingen zijn ervaringen alleen bruikbaar als ze in 2014 hebben plaatsgehad. Merci voor jullie hulp. |
Je vakantieplannen laten afhangen van een stel ambtenaren. Snuggere actie.
|
Citaat:
|
Gewoon alle nummerplaten afschaffen.
Zo kunnen dieven je geen boete meer aansmeren. |
Citaat:
Even naar het kantoor rijden en de nummerplaat ophalen is er niet meer bij. En dan nog eens vertrouwen op de Blegische post.... da's bijna op de lotto spelen. |
ik heb een maand moeten wachten op een nummerplaat onlangs.
|
ik heb een maand moeten wachten op een nummerplaat onlangs.
|
Het hangt er vooral van af welke wagen je wil inschrijven: is het een wagen die je in België gekocht hebt dan gaat het het snelst en makkelijkst via uw verzekeraar die uw wagen via webdiv inschrijft. Als ze bij de DIV in Brussel dan geen pannes hebben dan heb je in principe de volgende werkdag je nieuwe nummerplaat. Voor auto's die je elders in de EU hebt gekocht kan je best zelf naar een DIV antenne in je buurt gaan maar daar kunnen de wachttijden oplopen tot verschillende uren.
|
Citaat:
maandag ga ik naar DIV, ik zal zien dat ik er voor openingstijd ben, ik hoop tegen volgend weekend te kunnen rijden. ![]() |
wat ik dus zei: een maand (was voor mijn motor)
|
Uw plaat terugsturen is nog beter geregeld, dat gaat ook langs de post.
Als je die binnenbrengt bij de post zeggen ze, bedankt. Je krijgt geen ontvangstbewijs, en een tijd later krijg je terug de factuur van de verzekering en wegentaks, want, op de DIV weten ze van niets, dus uw plaat is nog in gebruik, betalen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik hoop dat Travis niet te groot is, want dit is een model dat berekend is op de lichaamslengte van de Bosjesmannen... |
Een Suzuki Savage 650, die haalt stampend de 150. Okselfris zelfs.
Leuke machine. |
zit idd wel heel laag precies ... de gemiddelde wc-bril lijkt hoger
|
Citaat:
en verkijk u niet op de openingsuren ... vakantieregeling (die uiteraard niet op hun website vermeld staat) ... loketten de helft vd tijd gesloten dus ... en tijd is tijd, de rij wordt niet afgewerkt, kom morgen nog eens terug proberen ... |
Citaat:
Ik was er om 5 voor 8 (ze gaan om half 9 open) en was de 51ste in de rij. Van voor stond er een routinee die me vertelde dat hij er al van 5 uur stond en dat ze gemiddeld 10 minuten nodig hebben per klant. 51 x 10 = 510 minuten, en ze zijn 's zomers slechts 240 minuten open. Ik heb me omgedraaid en zal morgenvroeg 5 uur nog eens proberen. Ik neem een campingzeteltje mee en mijn blokgerief voor de herexamens volgende week. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be