![]() |
VS bombardeert IS naar het Paradijs:
Citaat:
Citaat:
Hoop wel dat deze klus goed afgemaakt wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat mij betreft is dat alleen maar goed nieuws. Denk aan die 40.000 "afvalligen"die op een berg worden omsingels door krankzinnige IS-strijders. |
Citaat:
|
Citaat:
Veel mensen met een iets ander geloof zijn omsingeld en moeten dringend ontzet worden. Gelukkig gaar GB meehelpen: Citaat:
|
Citaat:
Zouden ze met stenen gaan werpen naar de bommenwerpers ? ;-) |
De VS heeft in Irak nog geen enkele keer gehandeld uit humanitaire overwegingen. Wat ze willen vermijden is volgens mij de opmars van IS en de val van Bagdad.
|
Dacht dat die mannen een stuwdam in handen hadden waarmee ze Baghdad onder water konden zetten ?
Wat belet hen om dat te doen ? De kennis om een sluis te openen ?? |
Citaat:
We kunnen Islamitisch Verzet er op af sturen met zijn kromzwaard... |
Citaat:
|
Citaat:
Maar het gebruik van genoeg explosieven is die mannen niet onbekend. |
Die islamwarriors zijn wel goed bewapend (amerikaanse geweren, tanks, afweergeschut, organisatie...)
Straks komen ze ook af met BUK's, wat dan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Belangrijkste reden is volgens mij dit: Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/1280/Irak/a...-in-Irak.dhtml |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat zal de eerste zijn dan. |
In Amerikaanse blogs en perscommentaren,gegeven door Amerikaanse veteranen van de Irak-kwestie is vooral komplete verbijstering en teleurstelling te lezen dat het Iraakse leger zich in zulke korte tijd heeft laten inpakken en slecht blijft presteren.
Dat ISIS-fenomeen,hoewel ze schijnbaar "plotsklaps" verschenen,is beslist niet in een achterkamertje in een weekeindje opgebouwd.Waar zat de "intelligence" Wist het Iraakse regime echt niet wat er stond te gebeuren??? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be