Universalia |
12 augustus 2014 07:31 |
Federale wegpolitie neemt zaak van wegpiraat E314 op
Dat het 'posten' van nummerplaten en filmpjes op (A)sociale media voor een 'heksenjacht' zou kunnen zorgen dat is best mogelijk.
In dit geval zit men te wachten tot er eens een zwaar ongeval mee zal gemoeid zijn.
Citaat:
"Enkelen zullen deze evolutie van 'filmpjes-plaatsen' uitroepen als een overwinning van de massa", besluit Dobbelaere. Het is eerder een overwinning van de dwaasheid, gevolgd door een klacht van een moegetergde BMW-rijder die zijn naam en zaak gebroken ziet."
|
Ben ik spijtig genoeg niet echt met akkoord met die zin want de dwaas in kwestie is in dit geval de rechter die ...
Citaat:
Curd V. is al ELF(11) keer veroordeeld voor de politierechtbank voor zijn rijgedrag. In januari werd hij door de correctionele rechtbank van Brussel veroordeeld tot 26 maanden cel wegens slagen en verwondingen aan een fotograaf.
|
Sorry, maar mocht ik rechter zijn dan scheurde ik die zijn rijbewijs voor zijn neus kapot en echt niet na de 11de keer.
Ook niet echt een referentie voor zijn 'vriendin' die dokter zou zijn. :roll:
p.s. Ik denk dat er mensen zijn die zwaardere veroordelingen gekregen hebben voor veel minder zware feiten. 8O
|