![]() |
Goed bezig NVA. Besparen op de zwaksten van de maatschappij.
NVA had het heel de campagne over de anderen en niet over zichzelf.
Van heel hun programma blijft NIKS meer over dan geld ophalen bij de werkende man. De NVA-ers in mijn omgeving hebben het op dit moment heel moeilijk en zijn nauwelijks aanspreekbaar, de ontgoocheling is op hun gezicht te lezen, ze hebben heel wat minder praat dan enkele maanden geleden....... |
K&K graag.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"ligjes". (Ik heb me altijd afgevraagd of dat dit een spraakgebrek was) |
Xeno, hoe voelt dat nu?
Zo het regime verdedigen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar manneke toch ... dat moet afzien zijn zeg. Heb je die nog niet verdelgd gekregen ? . |
Citaat:
ik lees in die korte tijd veel NVA haat ik denk dat de Nva 'rs in uw omgeving nauwelijks de kans krijgen om te spreken zoals u hier uw zure oprispingen uitspuwt op dit fora, zal dat in uw privé omgeving ook wel zo zijn |
alléé alleman iere zingen.......refrein......Zen ons bij ons kluuuuuuten 10 kieren .....straks alleman in den bluuuuuuten uuk 10 kieren....de NVA zin raaaaten meer dan 10 kieren..... de reste doeder zelve bei
|
Citaat:
En het is altijd leuk locht er hier een daar een linkje bij |
Amateurs amateurs nog niet goed begonnen en het spel zit al op de wagen, achterbaks onbetrouwbaar belooft weinig goeds voor de toekomst 70% van de kiezers wist dit al voor en na de verkiezingen het zal een korte rit worden.
|
Citaat:
De huidige besparingen op Vlaams niveau is een rechtstreeks gevolg van de staatsmisvorming die de sossen en de groenen hebben goedgekeurd. Wat was het weer? €32 miljard aan extra bevoegdheden die maar voor 85% vergezeld worden van de budgetten. Tja, de gevolgen waren toch voorspelbaar, niet? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be