![]() |
48 maanden cel om allochtoon invalide te slaan!
|
Eigenlijk had hij een medaille moeten krijgen. Een vader die zo voor zijn kind opkomt verdient dat.
|
Citaat:
Beseft U de inpakt van wat U hier schrijft? Man, man, man... dat rechts crapuul toch, gewoon misdadig! Ik denk dat ik mijn handtekening nog maar eens ga aanpassen... :lol: |
Citaat:
|
Dit is zo verkeerd.
Wie probeert dit goed te praten is eraan voor de moeite. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Helaas gaat de autochtoon vaak vrijuit voor z’n bekrompen misdaad en incasseert de allochtoon de volle pot. Ik zou niet in de plaats van de moeder of ouders van die jongen willen zijn: hun gezonde jongen blozend van levenslust tot invalide geklopt door een razende imbeciel. Niet te hard getreurd echter. Gelukkig kan die jongen rekenen op een levenslange invaliditeitsuitkering als schadevergoeding. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Goed om te zien dat niet alle kinderen zo'n softe moderne 'vader' hebben die zegt dat je pesters moet 'negeren'.
Jammer dat de verkeerde aangepakt werd natuurlijk. Zo zie je maar tot welke drama's jarenlang pesten kunnen leiden. |
Citaat:
Maarja, enig contextueel begrip voor een misstap is iets waar de autochtone Vlaming niet op hoeft te rekenen natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Iets wat vele Vlaamse kinderen niet kunnen zeggen. |
Citaat:
Vind u dan ook dat die moslim die met een bijl tekeer ging in Engeland op straat op wat meer contextueel begrip zou moeten kunnen rekenen? De afloop van beide misdaden had exact dezelfde kunnen zijn. De intentie was dezelfde. Het wapen was gelijkaardig. Ze mogen van mijn part gelijkaardig gestraft worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Daarop sloegen zijn stoppen door. Als de pestkoppen twee rosse gasten waren geweest had hij mogelijkerwijze een rosse voorbijganger ineengeklopt. Hoe racistisch was het dan geweest? Wie zijn hier in feite de racisten? Ik neem aan zeker niet de bruine pestkopjes die het witte zoontje van de dader constant liepen te pesten? Dat mag blijkbaar (alvast volgens de niet optredende politie). |
Citaat:
|
Citaat:
Het staat zo in de wet, dus geloven ze dat. |
En hoeveel heeft die bruine spijkerstok klopper gekregen die de witte dakloze kreupel heeft geklopt omdat hij een biertje dronk op straat tijdens de ramadan?
Drie weesgegroetjes en een onzevader misschien? Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be