dewanand |
27 augustus 2014 21:51 |
2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
(Bericht 7283152)
Saoedi Arabië , woestijn , binnenkort 100 miljoen inwoners door intensieve kweek en binnen 20 jaar heeft niemand hun olie nog nodig.
Ik zou een muur beginnen metsen rond Europa.
|
ja he Pericles,
die hele bevolkings explosie in Afrika, en midden oosten ontstond juist toen de westerse blanken daar spotgoedkoop dure medicijnen leverden om het sterftecijfer omlaag te brengen, en dit is gewoon onnatuurlijk. alles nu meteen stopzetten is beste, radicale boycot, kakkerlakken voeden en pamperen is niet natuurlijk in een mensapen biotoop, laten versterven en afsterven is natuurlijker en biologisch gezonder voor hen zelf daar, incl zwart india.
Ja hoog tijd dat er een nieuwe leider komt in europa, een dromende kunstschilder met passie, geboren in een halfjoodse slum van oostenrijk bijvoorbeeld he. maw gewoon Wieroe als Grote Hindoe Nazi Katten fuhrer die een superieur Katten Kalifaatje wil stichten in delft. Vaak geloof ik nu dat Wieroe de reincarnatie van Adolf HItler moet zijn in zijn lage kaste slum kat gedaante omdat veel ideeen en teksten van mij uit het brein van Wieroe komen, vroeger maakte Wieroe ook elke ochtend mijn computer persoonlijk aan en hij zat mij dan staalhard aan te kijken, zittend op mijn computer bureau terwijl ik mijn koffie opdronk. Ik weet dat ik te dom ben en te onderontwikkeld om al die dingen zelf te bedenken die ik schreef in mijn twee miljoen woorden teksten en boeken.
ja goed punt he,
bye
dewanand en wieroe
hindoe fundamentalisten
|