Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Arabische lente (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=220)
-   -   Yazidi: 'Toen ISIS kwam keerden onze arabische buren zich tegen ons' (https://forum.politics.be/showthread.php?t=206040)

Thuleander 13 augustus 2014 18:39

Yazidi: 'Toen ISIS kwam keerden onze arabische buren zich tegen ons'

Arabische buren blijken niet zo betrouwbaar.
http://edition.cnn.com/2014/08/13/wo...html?hpt=hp_c2

zonbron 13 augustus 2014 18:45

Kill or be killed.

cato 13 augustus 2014 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7283083)

De Arabische buurlanden zijn liever lui dan moe.
Ze doen nauwelijks iets om ISIS te bestrijden.
Ze liggen liever te luieren in Dubai of andere de rijke oliestaatjes.
Ze laten de VS en Europa al hun problemen opknappen.
Dan kunnen ze weer klagen over de bemoeinis van het Westen.

Pericles 13 augustus 2014 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cato (Bericht 7283125)
De Arabische buurlanden zijn liever lui dan moe.
Ze doen nauwelijks iets om ISIS te bestrijden.
Ze liggen liever te luieren in Dubai of andere de rijke oliestaatjes.
Ze laten de VS en Europa al hun problemen opknappen.
Dan kunnen ze weer klagen over de bemoeinis van het Westen.

Saoedi Arabië , woestijn , binnenkort 100 miljoen inwoners door intensieve kweek en binnen 20 jaar heeft niemand hun olie nog nodig.
Ik zou een muur beginnen metsen rond Europa.

Zeus 13 augustus 2014 19:32

Citaat:

Dat is pure overlevingsdrang. Moest ik in een door de Nazi's bezet gebied hebben geleefd, ik zou waarschijnlijk ook mijn Joodse buren hebben opgegeven om mijn eigen familie in leven te houden.

Het is door en door tragisch, maar dat is nu eenmaal wat oorlog met een mens doet.

Doge 13 augustus 2014 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 7283188)
Dat is pure overlevingsdrang. Moest ik in een door de Nazi's bezet gebied hebben geleefd, ik zou waarschijnlijk ook mijn Joodse buren hebben opgegeven om mijn eigen familie in leven te houden.

Het is door en door tragisch, maar dat is nu eenmaal wat oorlog met een mens doet.

Er zijn ook Duitsers die joden gered hebben, als mens heb je een keuze. Als inteelter iets minder.

dewanand 27 augustus 2014 21:51

2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7283152)
Saoedi Arabië , woestijn , binnenkort 100 miljoen inwoners door intensieve kweek en binnen 20 jaar heeft niemand hun olie nog nodig.
Ik zou een muur beginnen metsen rond Europa.

ja he Pericles,

die hele bevolkings explosie in Afrika, en midden oosten ontstond juist toen de westerse blanken daar spotgoedkoop dure medicijnen leverden om het sterftecijfer omlaag te brengen, en dit is gewoon onnatuurlijk. alles nu meteen stopzetten is beste, radicale boycot, kakkerlakken voeden en pamperen is niet natuurlijk in een mensapen biotoop, laten versterven en afsterven is natuurlijker en biologisch gezonder voor hen zelf daar, incl zwart india.

Ja hoog tijd dat er een nieuwe leider komt in europa, een dromende kunstschilder met passie, geboren in een halfjoodse slum van oostenrijk bijvoorbeeld he. maw gewoon Wieroe als Grote Hindoe Nazi Katten fuhrer die een superieur Katten Kalifaatje wil stichten in delft. Vaak geloof ik nu dat Wieroe de reincarnatie van Adolf HItler moet zijn in zijn lage kaste slum kat gedaante omdat veel ideeen en teksten van mij uit het brein van Wieroe komen, vroeger maakte Wieroe ook elke ochtend mijn computer persoonlijk aan en hij zat mij dan staalhard aan te kijken, zittend op mijn computer bureau terwijl ik mijn koffie opdronk. Ik weet dat ik te dom ben en te onderontwikkeld om al die dingen zelf te bedenken die ik schreef in mijn twee miljoen woorden teksten en boeken.

ja goed punt he,

bye

dewanand en wieroe
hindoe fundamentalisten

Lof der Zotheid 27 augustus 2014 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dewanand (Bericht 7304157)
Ja hoog tijd dat er een nieuwe leider komt in europa, een dromende kunstschilder met passie, geboren in een halfjoodse slum van oostenrijk bijvoorbeeld he. maw gewoon Wieroe als Grote Hindoe Nazi Katten fuhrer die een superieur Katten Kalifaatje wil stichten in delft. Vaak geloof ik nu dat Wieroe de reincarnatie van Adolf HItler moet zijn in zijn lage kaste slum kat gedaante omdat veel ideeen en teksten van mij uit het brein van Wieroe komen, vroeger maakte Wieroe ook elke ochtend mijn computer persoonlijk aan en hij zat mij dan staalhard aan te kijken, zittend op mijn computer bureau terwijl ik mijn koffie opdronk. Ik weet dat ik te dom ben en te onderontwikkeld om al die dingen zelf te bedenken die ik schreef in mijn twee miljoen woorden teksten en boeken.

ja goed punt he,

bye

dewanand en wieroe
hindoe fundamentalisten

Ik vind dat Azraël een veel slimmere kat is dan Wieroe. Die probeert tenminste nog smurfen te vangen, terwijl Wieroe enkel gefrustreerd op kattebrokjes van 1940 zit te kauwen,

Carnivore 28 augustus 2014 09:36

Citaat:

En hier zit t vol. Reken maar dat die ook kant kiezen when shit hits the fan.

Thuleander 28 augustus 2014 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore (Bericht 7304423)
En hier zit t vol. Reken maar dat die ook kant kiezen when shit hits the fan.

Jep.
En de blanke hypotheekslaafjes hun kindje maar vertellen dat ze hard moeten studeren en werken 'om hun toekomst veilig te stellen'.
Moeha!

zonbron 28 augustus 2014 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7304424)
Jep.
En de blanke hypotheekslaafjes hun kindje maar vertellen dat ze hard moeten studeren en werken 'om hun toekomst veilig te stellen'.
Moeha!

Ipv. dagelijks over de blanke slaafjes te janiken zou U beter zichzelf en Uw dierbaren diets maken hoe zich te verzetten/verdedigen wanneer de tijd komt, heel wat nuttiger...

quercus 28 augustus 2014 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dewanand (Bericht 7304157)
ja he Pericles,

die hele bevolkings explosie in Afrika, en midden oosten ontstond juist toen de westerse blanken daar spotgoedkoop dure medicijnen leverden om het sterftecijfer omlaag te brengen, en dit is gewoon onnatuurlijk. alles nu meteen stopzetten is beste, radicale boycot, kakkerlakken voeden en pamperen is niet natuurlijk in een mensapen biotoop, laten versterven en afsterven is natuurlijker en biologisch gezonder voor hen zelf daar, incl zwart india.

ja goed punt he,

bye

dewanand en wieroe
hindoe fundamentalisten

Ze zouden beter massaal voorbehoedsmiddelen introduceren om het geboortecijfer drastisch te drukken. Tegelijkertijd een politiek zoals in China (één, maximaal twee kinderen zoniet boete). Maar onderschatten we a.u.b. niet de doelstellingen van de Islam: een maximaal aantal zonen voor Allah!

zonbron 28 augustus 2014 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 7304440)
Ze zouden beter massaal voorbehoedsmiddelen introduceren om het geboortecijfer drastisch te drukken. Tegelijkertijd een politiek zoals in China (één, maximaal twee kinderen zoniet boete). Maar onderschatten we a.u.b. niet de doelstellingen van de Islam: een maximaal aantal zonen voor Allah!

De meeste, zoniet alle, voorbehoedsmiddelen en methodes zijn totaal onnatuurlijk in die landen. Ga en deel uit zou ik zeggen... en preekt U vooral tegen Allah! Allez aux snackbar!

Moeilijke leefomstandigheden eisen nu eenmaal meer kinderen om de bevolking in stand te houden. In Europa lost men dat 'probleem' even met de multi-kul op. Lang zal het niet duren...

Carnivore 28 augustus 2014 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7304424)
Jep.
Moeha!

Idd. Punt is, voor ons is dat de gangbare levensstijl, die tenslotte het westen gemaakt heeft tot wat t is. Maar de wereld is veranderd en onze kinderen hebben een andere boodschap nodig... Alleen, ik en wss veel andere westerlingen met mij, willen onze kinderen niet opvoeden met haat en kortzichtige standpunten, zoals bvb veel moslims doen...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be