![]() |
"Arabische liefde"
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...e_afl3_Tunesie
De tweede zin/vraag van de reportage: "Wat als alle mensen op aarde een partner zouden hebben van een andere cultuur?" Antwoord: "De hele wereld zou moslim zijn na 2 generaties". Of kan het ook anders? Strooien deze 2 dus zand in de ogen van de Vlaming? |
Het vliegend schijt krijg ik van de VRT. De indoctrinatie stopt niet.
|
Iedereen is al geboren als moslim.... hoe diep kan je zakken?
|
Zoals ik in het Ebola topic al wist te schrijven, een zin die ik ergens ten velde tegenkwam en eigenlijk nagels met koppen slaagt. God made them, but 'whites and blacks' should not mix! We're all human, but we should not mix races! :cheer: :cheer: |
Ik vind het wel een leuk programma. Ik denk dat velen hier nogal gefrustreerd zijn omdat het vaak niet beantwoordt aan hun vooroordelen.
|
Citaat:
of beter nog, dat moslimmannen die met een niet moslimvrouw gehuwd zijn, katholieke kindjes krijgen? Want dat zijn nu eenmaal "vooroordelen" die in de koran staan hoor. |
Er zijn hele mooie Turkse & Arabische vrouwen.
Maar ja, ik ben dan ook geen islamhater :( |
Citaat:
|
Citaat:
Seculiere meisjes worden gebruikt om de islam mooi te praten, gewoon boerenbedrog. |
Citaat:
Elke katholiek is aanhanger van Opus-dei? Elke katholiek leeft naar de letter van de Bijbel? "Vrouwen, erken het gezag van uw man als dat van de Heer, want een man is het hoofd van zijn vrouw, zoals Christus het hoofd is van de kerk, het lichaam dat hij gered heeft" (Efeziërs 5:22-23) "Loop niet in een en hetzelfde span met ongelovigen. Wat is de verwantschap tussen gerechtigheid en wetteloosheid? Wat heeft licht met duisternis te maken? Waarin lijken Christus en Beliar op elkaar? Wat hebben een gelovige en een ongelovige gemeen? (Korintiërs 6:14-15) |
Citaat:
|
Who marries a muslim bitch for her beauty will, in time, loose the beauty but keep the muslim.... :-P
|
Citaat:
Ik weet ook dat niet alle katholieken zondags naar de kerk gaan, nochtans is dat hun katholieke plicht. Blijkbaar ken je het verschil niet tussen beiden. Een moslim die net als een katholiek geen van de religieuze regels volgt, lijkt mij noch moslim noch katholiek. Opus Dei is geen algemene regel van het katholicisme, net zomin als de bijbel. Katholieken volgen het N.T. en niet de bijbel. In verband met huwelijken ligt het nochtans iets moeilijker: geen enkele marokkaanse (enkel of dubbele nationaliteit) m�*g van de marokkaanse wet huwen met een niet-moslim. Die man moet zich eerst officieel bekeren, net zoals Gerets. Of hij dan nadien een niet-praktizerende moslim is zal hen een worst wezen, maar de kinderen zullen dan in ieder geval als moslim worden meegeteld. En op het moment dat het knelt kunnen zij niet meer ontsnappen want op afvalligheid staat in de islamitische landen de doodstraf. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat belet jou echter niet om je hier als experte voor te doen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Iedereen wordt als atheïst geboren. *Insert religie* wordt je na indoctrinatie tijdens de peuter/kleutertijd waneer nog niet kritisch genoeg kunt nadenken. |
Citaat:
Citaat:
maar ik hoef dat niet te volgen want ik ben geen katholiek. Nog iets? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be