![]() |
Niks geen aanslag op sociaal weefsel: amper 6 ipv sossen-25-procent
Janken, dat kunnen ze.
Goed wetende dat er in de vakantie weinig nieuws is, komkommertijd, en dat het dus voldoende is om wat braaksel te produceren, dat ze de voorpagina halen. Aanslag op het sociaal weefsel .... Daar staan al die linkse draadopstarters nu, met hun klein pietje. titel: Verenigingsleven moet minder inleveren dan gedacht link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20140813_01216961 Citaat:
|
Citaat:
|
Een leugentje om bestwil in de politiek, ja ok,
maar zoals ze nu bezig zijn, die groensel-sossen-bazar, amai mijn teelballen ... . |
In een eerder topic had ik ook al opgeroepen om dergelijke discussies op te schorten totdat de officiële cijfers bekend werden gemaakt. Noch die 25% noch die 6% zijn officieel, dus dit soort welles-nietes discussies dient tot niks behalve wat tijd verdrijven en elkaar opjutten.
|
Het is onrustwekkend dat de linkse politici al even hysterisch zijn, en even weinig kennis van zaken hebben als hun vertegenwoordigers op dit forum.
|
Citaat:
|
Waarom verschiet ik hier toch niet van.
En er zullen nog dergelijke "overdrijvingen" uitkomen. |
dat was toch te voorspellen dat de vuile linksen weer verkeerd gingen zijn. The right are always right!
Dat wordt een dikke dikke afgang voor de vuile linksen deze middag :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Je acht het niet voor mogelijk dat iemand nog dommer zou zijn dan de Schimmel, maar Crombeen inderdaad .... . |
Citaat:
|
Citaat:
3000€ * 4miljoen gezinnen is echter wel 12 Miljard. In werkelijkheid bespaart de Vlaamse regering 1,6 Miljard per jaar, waarvan twee derde op de werkingskosten van de overheid, en een derde in minder subsidies en aftrekken. Anders gezegd: het cijfer was met meer dan een factor 20 overdreven. Een serieuze afgang voor de geloofwaardigheid van de linkse oppositie, en hun noord-belgische regimedia. Maar ja, we waren het al gewoon van de gemeenteraad in Antwerpen: hysterisch gekrijs zonder enige impact op het beleid. Het type-voorbeeld van slecht oppositie voeren. |
Citaat:
|
LET OP: onbetrouwbare info!
Draad waarschijnlijk begonnen door of in opdracht van de NVA! |
LET OP: objectieve info!
Draad past niet in agitprop campagne van PVDA. Moet kapotgetrolt worden. Oproep aan alle kameraden! |
Het is De Standaard die dit, schoorvoetend, moet toegeven.
Wat snap je er niet aan, Luud? |
Citaat:
|
Citaat:
|
En maar heibel maken, en maar roepen en tieren. Zoals ik reeds zei hadden ze beter allemaal gewacht op de officiële cijfers in plaats van voor hun beurt te spreken.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be