bembem |
16 augustus 2014 00:36 |
kuisvrouw: een hard en miskend beroep
Binnenkort ga ik proberen van 16u per week kuisvrouw te gaan doen via dienstencheques. Hopelijk willen ze mij bij Manpower, want die bieden oa. gratis vervoer en andere extralegale voordelen. Ik zal dan in blokken van telkens 4u bij particulieren gaan werken. Ik hoop dat het mee zal vallen, maar ik ben bang dat ik dat niet ga volhouden.
Iemand ervaring met kuisen of met kuisvrouwen via dienstencheques (officieel, niet in het zwart lolz)
En moeten die dat echt allemaal in 4u zien bol te werken?
En wat moeten die dan zoal gewoonlijk allemaal doen? Toch niet enkel de zware dingen zoals de badkamer schrobben? :-(:-(:-(
Ik hoop dat ik op schappelijke opdrachtgevers zal vallen. Anders zal het een ware hel zijn voor mij. Ik ben dit niet gewend. :-(:-(:-(
Maar ik ga sterk zijn en trachten de moed niet op te geven ... (!!!)
http://manpower.be/nl/dienstencheques
Citaat:
Van poetsen tot strijken
Poetsen, wassen en strijken, kleine naaiherstellingen, koken en boodschappen doen. Dat zijn de taken waarvoor u uw poetshulp met dienstencheques kunt betalen. Wist u trouwens dat uw hulp uw strijkwerk ook bij hem of haar thuis mag doen?
Dienstencheques blijven fiscaal voordelig
Naast het gemak van werken met dienstencheques is er ook het fiscale voordeel: u betaalt normaal gezien € 9 per gepresteerd uur (dat is 1 cheque), maar daar gaat nog een fiscaal voordeel van 30% vanaf. Uiteindelijk bent u maar € 6,30 per uur kwijt. Zo blijft de netto kost van een dienstencheque lager dan zwartwerk. Bovendien is uw werknemer verzekerd, komt Manpower tussenbeide bij materiële schade, en garanderen we vervanging bij afwezigheid.
Download onze brochure 'Praktische tips voor dienstencheques'.
|
|