![]() |
slagen en verwondingen
Een PV voor slagen en verwondingen omdat iemand de nicab opheft.
Only in Belgium. :lol: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...inses-af.dhtml |
Citaat:
Kan het nog gekker in dit apenland? |
Citaat:
|
Beiden in fout:
- Pire moet met zijn poten van vrouwen afblijven. - Mevrouw moet zich aan de lokale wetten aanpassen. |
Citaat:
|
Dat P.V. is het minste van zn zorgen. Wat er met zijn carriere gaat gebeuren gaat hem veel meer geld kosten.
|
Citaat:
Van mijn vrouw haar kledingstukken blijft iedere vreemde af. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik vraag me alleen af wie dan de aanklacht wegens slagen en verwondingen mag indienen. In alle geval, we leren uit dit artikel dat het handtastelijke heerschap geen NVa lidkaart heeft. |
Citaat:
|
Wat ontbreekt in dit verhaal is waarom de politie niet optreedt tegen deze veelvoorkomende en toch wel maatschappelijk zwaar liggende overtredingen.
Waarom zijnde het sleutelwoord. Bepalen agenten deze houding of wordt het opgelegd? En door wie dan wel? |
Weer een wikifanpage voor de linkse wereldknuffeltubbies
|
Indien de politie een dief achtervolgd en jij houdt die tegen (vrijheidsberoving) wordt je dan ook vervolgd?
Indien die dief een boerka draagt, is dat dan automatisch racisme? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet vergeten dat er al eerder uitlokkingen zijn geweest, waar commitee P bij is komen loeren. |
Toch weer raar, als het gaat over integratie problemen dat reageren wordt uitgeschakeld op Het Laatste Nieuws.
|
Citaat:
|
Citaat:
De NVA betaald daar zelfs mensen voor om te reageren... Er zullen er hier op dit forum ook wel een hele hoop zijn: rechts is exponentieel oververtegenwoordigd op die forum! Vroeger was het vooral det VB die dit toepaste, nu overgenomen door NVA! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be