![]() |
Heren: word spermadonor.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140816_01219479
zie ook de website: levensdonoren.be Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom? Ik kies nog altijd zelf wat er met mijn zaad gebeurt. Als ik een nageslacht opbouw,wil ik ze mee kunnen opvoeden.
|
Ben benieuwd wanneer de eerste grapjas hier komt zeggen dat hij spermadonor is, maar alleen levende vers en 'aan huis' levert.
. |
Citaat:
|
Ik vind adoptie een mooiere keuze dan u te laten bezwangeren met donorsperma.
50 euro is bovendien niet echt de moeite om u naar een spermabank te begeven en daar nog eens een papiermolen in te vullen met de meest intieme vragen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind dat ze wat meer propaganda zouden moeten maken in de universiteiten: gezonde en intelligente spermadonors! Kan toch niet mis lopen? Ik hoop/denk nu wel niet dat ze zieke of dronken daklozen en gedrogeerden zullen gebruiken. |
Citaat:
Ik vind dat ze wat meer propaganda zouden moeten maken in de universiteiten: gezonde en intelligente spermadonors! Kan toch niet mis lopen? Ik hoop/denk nu wel niet dat ze zieke of dronken daklozen en gedrogeerden zullen gebruiken. |
Arme kinderen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Spermadonor worden? De belangrijkste vereiste voor spermadonoren is dat ze tussen 18 en 44 jaar oud en gezond zijn. Om dat laatste te verifiëren worden voorafgaand aan de donatie een aantal tests uitgevoerd. Maar verder hoeft de donor geen behandeling te ondergaan: het enige wat van hem verwacht wordt is dat hij enkele dagen geen zaadlozing heeft en dat hij zich verplaatst om het spermastaaltje te produceren en af te leveren. |
Citaat:
Over 'genetische zuiverheid' zal ik maar niet in discussie gaan met u. |
Probleem voor velen hier?
Er is een psychologisch vooronderzoek. |
Citaat:
Ik weet niet wat U met "genetische zuiverheid" bedoelt. Of wil je zeggen dat ik een probleem zou hebben met het zoveelste inteeltkind dat ter adoptie wordt aangeboden: jazeker! |
Citaat:
|
Citaat:
Het geluk van deze kinderen kan nooit gegarandeerd worden. Dat de medische wereld hieraan meewerkt is in mijn ogen onbegrijpelijk. (geld?) En ik wil me niet te fel roeren in deze supergevoelige draad, het is al erg genoeg en onnodig iemand kwetsen wil ik niet. |
Citaat:
Tijd om hier paal en perk aan te stellen, mannen! |
Citaat:
"deze" kinderen zijn wel evengoed kinderen van haar, als kinderen waarvan de vader gekend is. Een alternatief voor vrouwen is uiteraard dat ze gewoon een leuke man uitzoeken, deze even netjes verleiden tijdens haar ovulatie en dan nadien afkomen met : ik ben zwanger van JOUW kind, gelieve maandelijks alimentatie te betalen. Dat vind je dan beter? In ieder geval komt de medische wereld daar dan helemaal niet tussen. Wat de eventuele onvruchtbare echtgenoot daarvan vind zijn dan maar een ander paar mouwen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be