Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Studenten petitie! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=206191)

reservespeler 17 augustus 2014 16:18

Studenten petitie!

De jeugd wil verandering.
De jeugd wil dat er besparingen doorgevoerd worden zodat de schuld afgebouwd wordt.

Geef de jeugd een kans.
U kan de petitie tekenen door onderstaande link te volgen.

http://www.ipetitions.com/petition/s...jeugd-een-kans

STOP schuldopbouw, GEEF de jeugd een kans!

Beste,

nog steeds geeft onze Belgische overheid meer geld uit dan dat men binnenkrijgt. Elk huishouden zou al lang een deurwaarder over de vloer gehad hebben en voor België is dat niet anders. It's only a matter of time!

Moord en brand wordt er geroepen bij elke besparingdie beleidsmakers voorstellen. Elke vorm van een gezonde langetermijnvisie wordt gefnuikt door deze vorm van puur egocentrisme en hypothekeert de welvaart en welzijn van onze toekomstige generaties. Daarom deze petitie die de moed van besparen om een begroting in evenwicht te brengen een duwtje in de rug geeft.

Ondersteun deze moed door deze petitie te tekenen en uw kinderen, kleinkinderen, nichten, neven, buurjongen of -meisje een toekomst te geven waar ze recht op hebben. Want de enige faire kans voor de volgende generaties is een schone lei om van te starten.

met dank en achting,
een bezorgde student
augustus 2014 Gent

Another Jack 17 augustus 2014 16:21

De gele internetbrigade is gemobiliseerd.

fred vanhove 17 augustus 2014 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 7288724)
De jeugd wil verandering.
De jeugd wil dat er besparingen doorgevoerd worden zodat de schuld afgebouwd wordt.

Geef de jeugd een kans.
U kan de petitie tekenen door onderstaande link te volgen.

http://www.ipetitions.com/petition/s...jeugd-een-kans

STOP schuldopbouw, GEEF de jeugd een kans!

Beste,

nog steeds geeft onze Belgische overheid meer geld uit dan dat men binnenkrijgt. Elk huishouden zou al lang een deurwaarder over de vloer gehad hebben en voor België is dat niet anders. It's only a matter of time!

Moord en brand wordt er geroepen bij elke besparingdie beleidsmakers voorstellen. Elke vorm van een gezonde langetermijnvisie wordt gefnuikt door deze vorm van puur egocentrisme en hypothekeert de welvaart en welzijn van onze toekomstige generaties. Daarom deze petitie die de moed van besparen om een begroting in evenwicht te brengen een duwtje in de rug geeft.

Ondersteun deze moed door deze petitie te tekenen en uw kinderen, kleinkinderen, nichten, neven, buurjongen of -meisje een toekomst te geven waar ze recht op hebben. Want de enige faire kans voor de volgende generaties is een schone lei om van te starten.

met dank en achting,
een bezorgde student
augustus 2014 Gent

Jabbedabbedoe .... binnenkort nog eens van die goede ouderwetse studentengevechten....die die voor zijn en die die tegen zijn :evil:? Alhoewel....al die moeite ....en al die tijd geen selfies kunnen maken :roll::roll::-)

reservespeler 17 augustus 2014 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7288729)
De gele internetbrigade is gemobiliseerd.

Wie is de gele internetbrigade?

reservespeler 17 augustus 2014 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7288744)
Jabbedabbedoe .... binnenkort nog eens van die goede ouderwetse studentengevechten....die die voor zijn en die die tegen zijn :evil:?

Die van ons staan toch tenminste met de voeten op de grond.

fred vanhove 17 augustus 2014 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 7288747)
Die van ons staan toch tenminste met de voeten op de grond.

Eerlijk gezegd denk ik dat het ze allemaal worst kan wezen....meer als wat heen en weer gezeik via hun schermpjes zie ik niet gebeuren.

fred vanhove 17 augustus 2014 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 7288746)

Ik ben minder slim als jij en ik weet het;-):-)

reservespeler 17 augustus 2014 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7288759)
Ik weet het.

Ik niet, vandaar mijn vraag.
Nu als ik het straks niet weet, ik zal er mijn slaap niet voor laten hoor.

reservespeler 17 augustus 2014 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7288753)
Eerlijk gezegd denk ik dat het ze allemaal worst kan wezen....meer als wat heen en weer gezeik via hun schermpjes zie ik niet gebeuren.

Er zijn studenten die zich zorgen maken over hun toekomst. Niet de toekomst op de universiteit of op de hogeschool, maar de toekomst daarna.

Zij vrezen, en niet helemaal onterecht, dat zij de rekening mogen betalen.

Citaat:

Er zijn studenten die zich zorgen maken over hun toekomst. Niet de toekomst op de universiteit of op de hogeschool, maar de toekomst daarna.

Citaat:

Citaat:

Citaat:

reservespeler 17 augustus 2014 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7288759)
Ik ben minder slim als jij en ik weet het;-):-)

Valse bescheidenheid is geen deugd hoor.

fred vanhove 17 augustus 2014 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 7288767)

Iedereen die 'denkt' maakt zich zorgen over de toekomst.Dat deden mijn grootouders ook al.

reservespeler 17 augustus 2014 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7288777)
Iedereen die 'denkt' maakt zich zorgen over de toekomst.Dat deden mijn grootouders ook al.

Uw grootouders trokken daar dan de juiste conclusie uit, namelijk geen geld uitgeven dat er niet was.

Slimme grootouders hadden wij toch hé.

fred vanhove 17 augustus 2014 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 7288782)
Uw grootouders trokken daar dan de juiste conclusie uit, namelijk geen geld uitgeven dat er niet was.

Slimme grootouders hadden wij toch hé.

Inderdaad ...al een geluk dat de jeugd van tegenwoordig bereidt is om voor alles en nog wat de broeksriem aan te halen;-)

Another Jack 17 augustus 2014 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 7288746)

Hij noemt zich hier "een bezorgde Gentse student"
Meer weet ik ook niet...

kameleon 17 augustus 2014 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7288806)
Inderdaad ...al een geluk dat de jeugd van tegenwoordig bereidt is om voor alles en nog wat de broeksriem aan te halen;-)

Jup, want ik doe het toch niet en laat hun er later voor opdraaien. :lol:

reservespeler 17 augustus 2014 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7288806)

Voor alles en nog wat?
Waar heeft u dat gelezen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be