![]() |
Abortus afschaffen en leeftijden aanpassen.
Vermits de volgende regering een rechtse regering zal zijn kunnen we abortus afschaffen. En om abortus nooit meer mogelijk te maken moeten we vanaf dan ook 9 maanden bij de leeftijd optellen. Als we beginnen tellen van bij de conceptie zal niemand het ooit nog in zijn hoofd halen abortus te proberen invoeren. Het zou tegen ieders etischgevoel ingaan wat nu niet het geval is.
Wanneer abortus is afgeschaft en de lagere klassen zetten meer criminelen op de wereld dan kunnen we meer mensen politie maken en aldus ons kiesvee uitbreiden. Abortus afschaffen heeft dus enkel voordelen voor ons van de nva. De paar mensen in de partij die pro zijn kunnen we missen. Er komen uiteindelijk andere en betere bij. |
Abortus moet blijven bestaan voor vrouwen wiens zwangerschap voorkomt uit verkrachting, een gevaar voor hun leven betekent of bij wie het bekend is dat het kind misvormd zal zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarom moeten we de sociale zekerheid afbreken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als het van mij afhing werd de normale abortusregeling uitgebreid tot het moment van de geboorte, met een bijkomende mogelijkheid tot postnatale abortus tot 1 jaar bij ernstige afwijkingen. |
Citaat:
Een liefdevolle moeder wil haar kind niet aan anderen afstaan en zelf opvoeden. God zegt ook dat er voor elke ziekte een medicijn op aarde bestaat. Dat is ook de wil van God. De rechtsen moeten de werkwijze van de natuur eens beter bestuderen. |
Citaat:
Voor mij mogen ze alle politiekers zelfs nog aborteren wegens ernstige afwijkingen !! :lol: + een lobotomie eerst uit te voeren !!!! |
Citaat:
|
Citaat:
De mens als soort is zichzelf aan't doodkweken, teveel en in tegenstelling tot een natuurlijke selectie doen we nog enorm veel moeite om de ongezonde/zwakke/domme exemplaren in leven te houden. En neen, eugenetica is geen nazi-uitvinding om alleen blauwogige blonde binken en babes te maken. Ze hebben het wel daarvoor misbruikt. Het is vrij dom op zulke arbitraire criteria te selecteren. Maar de wereld is niet perfect, en er is geen behoefte aan alleen perfecte mensen. |
Citaat:
Mare, ik ben daar niet zo opgetogen mee. |
Citaat:
In ieder geval, als lid en militant van de nva, moet ik kotsen van die zin die ik daar in het rood zette in de quoot. Tegelijk daag ik links en klein-links uit om het verschil te zien tussen meningen van apen zoals Nar, en de nva. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor het overige, droom maar verder, als je al serieus zijt. |
Citaat:
Nu content? Of wil je ook nog eens terug naar de periode waarbij moeders bij bosjes het leven lieten tijdens en na de bevalling? Was ook heel natuurlijk hoor. |
Ik wou juist zeggen.
Zet die pasgeborene ergens in een bos of middenberm en laat God's Natuurrecht zegevieren! |
Citaat:
Ondermeer Dr. Jozef Mengele had ooit ook dit idee. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be