Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   integratie, collaboratie ... zelfde stank ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=20621)

Koriander 25 september 2004 13:53

integratie, collaboratie ... zelfde stank !

zich integreren in een land waar 24% van de bevolking "eigen volk eerst " roept staat gelijk aan collaboratie.
Alle allochtonen die zich nu niet klaarmaken voor exode, zullen gelijk de Joden gestraft worden.

jusbou 25 september 2004 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koriander
Alle allochtonen die zich nu niet klaarmaken voor exode, zullen gelijk de Joden gestraft worden.

ik betreur zulks gedachtengoed. zullen we het dan nooit leren?

vrijevlaming 25 september 2004 14:22

uw plaat begint afgezaagd te geraken koriander. We weten nu ondertussen al allemaal wat ge denkt, stopt met zagen en onderneem actie.

thePiano 25 september 2004 14:45

Citaat:

zich integreren in een land waar 24% van de bevolking "eigen volk eerst " roept staat gelijk aan collaboratie.

Weer zo'n enthousiasteling. Ze zoeken nog iemand als kampbewaker, interesse? :roll:

Tzuvar Raemborr 25 september 2004 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Weer zo'n enthousiasteling. Ze zoeken nog iemand als kampbewaker, interesse? :roll:

:rofl: De blokbusters schieten in eigen voet...

thePiano 25 september 2004 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming
uw plaat begint afgezaagd te geraken koriander. We weten nu ondertussen al allemaal wat ge denkt, stopt met zagen en onderneem actie.

Jeps, dat'm maar rap naar Media Markt gaat een andere CD kopen om af te spelen. Vlaams-nationale muziek staat in de aanbieding :-P

Raven 25 september 2004 15:26

Alé vooruit, dan kan ie "Op de purpere heidie" gaan kopen

thePiano 25 september 2004 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Alé vooruit, dan kan ie "Op de purpere heidie" gaan kopen

Jeps, "Rijden op die Purperen Heidi" :)

Alvader 25 september 2004 17:11

Citaat:

Geef alvast het goede voorbeeld.

KK69 26 september 2004 09:02

collaboratie der franskiljons

Citaat:

ge vergeet de franskiljons uit de rand en brussel die collaboreren met de walen om een Grand Wallonie te stichten.

Public energy 26 september 2004 09:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Jeps, dat'm maar rap naar Media Markt gaat een andere CD kopen om af te spelen. Vlaams-nationale muziek staat in de aanbieding :-P

Zeg mij eens wat zo'n onzin met Vlaams-nationalisme te maken heeft?

Tegendradigaard 27 september 2004 13:32

Koriander begint te flippen denk ik..

Bhairav 27 september 2004 13:57

Een zéér kenmerkende tactiek van extreem rechts: zorg ervoor dat de traditionele denkpatroontjes, gestaafd of niet, de afwijkende en nieuwe ideeën belachelijk doen lijken, MAW speel in op de broekschijterij en onwetendheid van de zwakke verzadigde goegemeente.

witenzwart 27 september 2004 14:15

Citaat:

Den grote strijd komt dichterbij. Weest gewapend en erbij!

Koriander 27 september 2004 23:48

ja ik had gewild dat ik 5 jaar meer had om dit land te verlaten met mijn vermogen.

Het is tijd om die nazi's hun goesting te geven.
Een zwak racistisch Europa moet een kans geven aan de Derde Wereld, door zichzelf op ideologische wijze in de stront te duwen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be