Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Oogsten wat men zaait..... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=20622)

labyrinth 25 september 2004 13:55

Oogsten wat men zaait.....

Al enkele jaren groeien de onvrede, de frustraties en het geweld in de wereld.
Tussen Israël en de Palestijnen om land, tussen het Midden-Oosten en het Westen om olie, macht en beschaving , tussen het Christendom en de Islam om religie, tussen armen en rijken omdat het verschil te groot wordt, tussen Vlaanderen en Wallonië om de transferts, en als kers op de taart nu tussen Vlaanderen en Brussel om DHL.......een hartverscheurende keuze tussen werkgelegenheid en economie, levenskwaliteit en milieu in de toekomst.

Leren we dan nooit respect te hebben voor elkaar en naar de beste oplossing te zoeken voor ons allen ?

Men stuurt ons bijbelse plagen.
Orkanen en sprinkhanen die helaas of gelukkig weeral de armste onder ons treffen......:-(
Zo zijn wij !

Tegendradigaard 27 september 2004 13:36

Vooral die bijbelse plagen vond ik goed gevonden. Gisteren zat er een sprinkhaan op mijn been toen ik in de tuin zat ... was het een voorteken ?

Geertje 27 september 2004 13:39

Amen !

Bhairav 27 september 2004 13:42

Dat is omdat er altijd een bepaalde groep mensen die zich fantastisch en superieur vinden. In ons geval, in ons "democratische" westen, proberen ze de democratie te beschermen met ondemocratische middelen... Wat nog eens een onderscheid creëert tussen rechts en links.

Tegendradigaard 27 september 2004 13:45

Laat ze van U geen burgertrut maken he Bhairav...

predator 27 september 2004 15:13

Bhairav schreef :

Citaat:

Dat is omdat er altijd een bepaalde groep mensen die zich fantastisch en superieur vinden. In ons geval, in ons "democratische" westen, proberen ze de democratie te beschermen met ondemocratische middelen... Wat nog eens een onderscheid creëert tussen rechts en links.
Bhairav, en :

WAAR

probeert links dan de democratie te beschremen, met link(s)e democratische middelen ?

Tegendradigaard 27 september 2004 15:16

geen een probeert de democratie te beschermen. Ze proberen alleen hun eigen positie te beschermen. zowel links als rechts.

ICE-MAN 27 september 2004 16:57

welke democratie ????????????????????????

bedoelt ge misschien de MONARCHISTISCHE Links-liberale katolieke PARTICRATIE de la Belgique ????????????????? of had ge het over een ander dictatoriaal regime hier te lande ???????????????????;-)

Knuppel 27 september 2004 20:21

Citaat:

Leren we dan nooit respect te hebben voor elkaar en naar de beste oplossing te zoeken voor ons allen ?
Kijk nog eens goed om te zien wie geen respect heeft/had voor wie en je zult zien dat het altijd dezelfden zijn geweest die hun zin wisten door te drijven.

Tot op een goeie dag de maat vol is....
en het Vlaams Blok de stok achter de deur van het belgicistisch regime wordt.

Fieseler 27 september 2004 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:

quote= labyrinth
Leren we dan nooit respect te hebben voor elkaar en naar de[font=Arial Black] beste oplossing te zoeken voor ons allen ?
[/font]

Kijk nog eens goed om te zien wie geen respect heeft/had voor wie en je zult zien dat het altijd dezelfden zijn geweest die hun zin wisten door te drijven.

Ik denk dat het Blok het kortste de oplossing waarvan sprake voorstaat...

En ik denk dat ik niet alleen ben aan de allerlaatste peilingen en de houding van oa (SS)God te zien ;-)

labyrinth 27 september 2004 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel

Goed. En wat zult u gewonnen hebben ?
120 Km rust in de lengte, van de kust tot Brussel (Brussel niet inbegrepen)
65 Km rust in de breedte van Knokke tot De Panne (Knokke en De Panne niet inbegrepen)
En nadien de eeuwige haat tussen twee volkeren, omdat één van beiden de andere afgestoten heeft.
Een hele prestatie, zoveel is zeker...... 8)
Toegegeven, u zult er nog een beetje rijker op geworden zijn.

labyrinth 27 september 2004 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ICE-MAN
welke democratie ????????????????????????

bedoelt ge misschien de MONARCHISTISCHE Links-liberale katolieke PARTICRATIE de la Belgique ????????????????? of had ge het over een ander dictatoriaal regime hier te lande ???????????????????;-)

Is het zo erg ? :boo::boo::boo:
Daarom wilt u het misschien nog verbeteren door er een complete politiestaat van te maken...

Knuppel 27 september 2004 22:11

Ik zie dat je het respect nog altijd graag van dezelfde kant ziet komen...

Bedenk dan wel, dat er zelfs niet over een splitsing zou gedacht worden als het respect in dit land ooit wederzijds was geweest...

Knuppel 27 september 2004 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth
Is het zo erg ? :boo::boo::boo:
Daarom wilt u het misschien nog verbeteren door er een complete politiestaat van te maken...

Is dan dan nog nodig in een rode dictatuur?

doornroosje 27 september 2004 23:53

Ik ga verhuizen naar de Belgische kust... of is het Vlaamse kust,als het te erg word kan ik nog altijd overzwemmen naar daar waar men tenminste toch al links rijd.;-)

voor te lachen he mannen voor te lachen,ni kwaad worden he

Bhairav 28 september 2004 06:48

"...met democratie als excuus..." is misschien beter uitgedrukt.
Dan krijgt iedereen hier zo'n betje zijn/haar zin.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be