Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Maggie wist deze statistiek wel achter de verkiezingen te tillen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=206249)

De schoofzak 19 augustus 2014 06:21

Maggie wist deze statistiek wel achter de verkiezingen te tillen

Ik las dit in De Standaard van vandaag:

Citaat:

Met succes, blijkt uit de recentste cijfers. Ook al slagen er wellicht duizenden illegalen wél in om de oversteek te maken, de politie heeft vorig jaar alleen al op parkeerterreinen en industrieparken langs de E40 richting kust 367 illegalen onderschept. Dat zijn er 57 meer dan het jaar voordien. Een recordaantal.
En dan denk ik: het kan niet anders dan dat de top van de flikken (politiek benoemd) en de pers hieraan medeplichtig zijn.

Dan denk ik: telkens als den Theo (Francken) afkwam met de boodschap "het gaat beter onder Maggie, maar er zijn nog altijd grote problemen", dan werd hij en de nva afgebrand.
Niet door Maggie, die is daar te slim voor, maar wel door klein en groot links.
En die hebben daarvoor de rekening gepresenteerd gekregen vanwege de kiezer.

.

Pericles 19 augustus 2014 06:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7291060)

En dan denk ik: het kan niet anders dan dat de top van de flikken (politiek benoemd) en de pers hieraan medeplichtig zijn.

Dan denk ik: telkens als den Theo (Francken) afkwam met de boodschap "het gaat beter onder Maggie, maar er zijn nog altijd grote problemen", dan werd hij en de nva afgebrand.

.

De N-VA is helemaal uitgekleed.
Ze hebben nu al 95 procent van hun programma laten vallen en de onderhandelingen moeten nog beginnen.

Witte Kaproen 19 augustus 2014 07:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7291083)
De N-VA is helemaal uitgekleed.
Ze hebben nu al 95 procent van hun programma laten vallen en de onderhandelingen moeten nog beginnen.

De N-VA moet enkel de federale regeringsonderhandelingen rekken
minstens tot na 19 september en liefst tot na 9 november
en dan zal het hoofddoel van haar programma moeiteloos gerealiseerd worden :-)

Bad Attila 19 augustus 2014 07:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7291060)

.

Dit gaat over "transitmigratie", dat is geen bevoegdheid van Maggie, maar van Jowelle.

Btw, Groen! Heeft het heel goed gedaan, en de SP.a niet zo slecht als voorgesteld. De enige partijen die een rammeling hebben gekregen zijn de CDh en de PS, en daar heeft de Vlaamse kiezer geen enkele rol in gespeeld.

Het wordt echt tijd dat je uw fanboypet afzet, je ben daar veel te goed voor, laat dat aan de huidige en ex-VB'ers over. De verkiezingscampagne is ondertussen afgelopen, hoor...

Pericles 19 augustus 2014 07:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 7291104)
Dit gaat over "transitmigratie", dat is geen bevoegdheid van Maggie, maar van Jowelle.

Btw, Groen! Heeft het heel goed gedaan, en de SP.a niet zo slecht als voorgesteld. De enige partijen die een rammeling hebben gekregen zijn de CDh en de PS, en daar heeft de Vlaamse kiezer geen enkele rol in gespeeld.

Het wordt echt tijd dat je uw fanboypet afzet, je ben daar veel te goed voor, laat dat aan de huidige en ex-VB'ers over.

De enige reden dat links nog min af meer standhoudt is te danken aan het feit dat ze jaarlijks zowat 50.000 nieuwe pseudo analfabeten invoeren die ze dan telkens zo vlug als mogelijk Belg maken (zelfs zonder dat ze één landstaal spreken).
Gent zit vol met Turkse "Belgen" die het Nederlands niet machtig zijn.

Anna List 19 augustus 2014 07:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 7291095)
De N-VA moet enkel de federale regeringsonderhandelingen rekken
minstens tot na 19 september en liefst tot na 9 november
en dan zal het hoofddoel van haar programma moeiteloos gerealiseerd worden :-)

bs

N-VA moet nu pas door het stof, broek op de enkels, ontvangen en slikken, nog minstens zes weken

elke nieuwe bereidwillige toegeving van N-VA zal breed in t nieuws komen, en wanneer N-VA één keer een hak in t zand zet ... zullen ze het 'niet kunnen', 'niet willen', geen bestuurscapaciteiten hebben en geen compromissen kunnen sluiten, en dan kan een tri partite een week later een feit zijn ...

Pericles 19 augustus 2014 07:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 7291111)
bs

N-VA moet nu pas door het stof, broek op de enkels, ontvangen en slikken, nog minstens zes weken

elke nieuwe bereidwillige toegeving van N-VA zal breed in t nieuws komen, en wanneer N-VA één keer een hak in t zand zet ... zullen ze het 'niet kunnen', 'niet willen', geen bestuurscapaciteiten hebben en geen compromissen kunnen sluiten, en dan kan een tri partite een week later een feit zijn ...

Tja , als je zo weinig van je programma mag realiseren is het in alle opzichten beter om aan de kant te gaan staan.

Boduo 19 augustus 2014 13:05

Citaat:

bs

Wait and see...

Allesstroomt 19 augustus 2014 16:02

Ze hadden de grenzen en douane nooit mogen afschaffen. Hoe kunnen we die gelukszoekers nu tegen houden. Met hun arken komen ze de middelandse zee over en de zuiderse landen hebben geen nagel meer om aan hun gat te krabben, laat staan om lekken te steken of te schieten. Misschien kunnen we Bourgois terug naar Noord Afrika sturen met de boodschap niet meer onze kant op te komen nu hij minister president is. Als minister van toerisme hebben ze het de vorige keer misschien niet zo goed begrepen.
En sossen die daar nog de mensen gaan uitnodigen of oorlogje stoken om meer kiesbeesten naar hier te lokken moeten hun nationaliteit ontnomen worden.

brother paul 19 augustus 2014 16:15

schoof ?
volgens mij bewijs je gewoon dat de migratiedruk nog verder gestegen is, en dat de politie iets efficienter gewerkt heeft, ze is erin geslaag 57 op 100.000 ? van de illegalen te onderscheppen

Xenophon 19 augustus 2014 17:33

Citaat:

bs

Laat het ons hopen.

Als de N-VA er van tussen is, dan is het terug onbeschaamd profiteren zoals de laatste vijftig jaar bij de traditioneel anti-Vlaamse partijen.

En dat hebben we nodig om het boeltje te laten instorten.

Schimmelpenninck 19 augustus 2014 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Allesstroomt (Bericht 7291727)
Ze hadden de grenzen en douane nooit mogen afschaffen. Hoe kunnen we die gelukszoekers nu tegen houden. Met hun arken komen ze de middelandse zee over en de zuiderse landen hebben geen nagel meer om aan hun gat te krabben, laat staan om lekken te steken of te schieten. Misschien kunnen we Bourgois terug naar Noord Afrika sturen met de boodschap niet meer onze kant op te komen nu hij minister president is. Als minister van toerisme hebben ze het de vorige keer misschien niet zo goed begrepen.
En sossen die daar nog de mensen gaan uitnodigen of oorlogje stoken om meer kiesbeesten naar hier te lokken moeten hun nationaliteit ontnomen worden.

Wat denk je van de gaskamer terug in te voeren....

Grootvader De Wever was niet vies van zulke ideeën hoor!

Komaan: je moet er echt voor gaan!

Ben jij zo van ik wil wel iets zeggen maar ik durf niet???
Komaan hé...

Wij rekenen op mensen als jij om ons van die roden, de SPa, Groen, PS, FDF, zieken, gehandicapten, kappers, Di Rupo, Walen, Brussellaars, negers, marsmannen, vakbonden, Marokkanen, Turken, en links langharig werkschuw tuig te redden!!! LAAT ONS NIET IN DE STEEK!

Het Vlaemsche volk heeft U nodig! NU!

Cheminot 19 augustus 2014 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Schimmelpenninck (Bericht 7291884)
Wat denk je van de gaskamer terug in te voeren....

Grootvader De Wever was niet vies van zulke ideeën hoor!

Komaan: je moet er echt voor gaan!

Ben jij zo van ik wil wel iets zeggen maar ik durf niet???
Komaan hé...

Wij rekenen op mensen als jij om ons van die roden, de SPa, Groen, PS, FDF, zieken, gehandicapten, kappers, Di Rupo, Walen, Brussellaars, negers, marsmannen, vakbonden, Marokkanen, Turken, en links langharig werkschuw tuig te redden!!! LAAT ONS NIET IN DE STEEK!

Het Vlaemsche volk heeft U nodig! NU!

Stop met tegen uzelf te praten...

hollande 19 augustus 2014 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot (Bericht 7291891)
Stop met tegen uzelf te praten...

:roll:

het doet omlangsom meer pijn aan de niveanen. ze kunnen niet genoeg door het zand kruipen.

Cheminot 19 augustus 2014 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hollande (Bericht 7291904)
:roll:

het doet omlangsom meer pijn aan de niveanen. ze kunnen niet genoeg door het zand kruipen.

Het gaat zelfs zeer goed.

Maar een zeer doorzichtige trol als allesstroomt, die opvallend veel gelijkenissen vertoont met een bestaande nick die de NVA allesbehalve goedgezind is. Daarbij ook nog eens volledig de mist ingaat en doet wat jij en anderen zo graag willen, dan moeten ze toch veel vroeger opstaan om iemand met een IQ hoger dan z'n lichaamstemperatuur te misleiden.

hollande 19 augustus 2014 17:53

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot (Bericht 7291911)

Maar een zeer doorzichtige trol als allesstroomt, die opvallend veel gelijkenissen vertoont met een bestaande nick die de NVA allesbehalve goedgezind is. Daarbij ook nog eens volledig de mist ingaat en doet wat jij en anderen zo graag willen, dan moeten ze toch veel vroeger opstaan om iemand met een IQ hoger dan z'n lichaamstemperatuur te misleiden.

en daar is het calimero gedrag weer

Cheminot 19 augustus 2014 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hollande (Bericht 7291916)

Nochtans ben ik geen supporter van Heracles. Wat bedoel je nu eigenlijk?

Als de gewone dubbelnicks niet werken moet er een dergelijke belachelijke trol als allesstroomt opgevoerd worden. Discussies aangaan lukt dus maken we de boel maar kapot, typerend voor (extreem) links.

hamac 19 augustus 2014 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Schimmelpenninck (Bericht 7291884)
8<
Wij rekenen op mensen als jij om ons van die roden, de SPa, Groen, PS, FDF, zieken, gehandicapten, kappers, Di Rupo, Walen, Brussellaars, negers, marsmannen, vakbonden, Marokkanen, Turken, en links langharig werkschuw tuig te redden!!! [

Aan deze zin zie ik (mij, mezelf en ik) dat je nochtans een beleefde jongen bent.

Maar wat heb je tegen kappers? :-)

hamac 19 augustus 2014 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot (Bericht 7291911)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hollande (Bericht 7291916)

Onderkoeld?

Rr00ttt 19 augustus 2014 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7291878)
Laat het ons hopen.

Als de N-VA er van tussen is, dan is het terug onbeschaamd profiteren zoals de laatste vijftig jaar bij de traditioneel anti-Vlaamse partijen.

En dat hebben we nodig om het boeltje te laten instorten.

Ik vind het nog steeds wonderbaarlijk dat N-VA er zo goed in slaagt om - met behulp van de media weliswaar - zich bij hopen vlaamse zielen te blijven profileren als een oppositiepartij die fundamenteel anders is dan de traditionelen.

In de feiten is daar immers niks van terug te vinden.

* Het N-VA programma voor de verkiezingen is al net zo waardeloos als dat van de traditionelen. Nog voor de onderhandelingen begonnen zijn is het stoere vlaamse eisenpakket al ingeslikt - buiten dan natuurlijk het postje voor Bourgeois -.

* de geprefereerde coalitiepartners... de tsjeven, de 'liberalen' (kuch) en eventueel de sossen, de groenen, de pvda... eender wie behalve die ene partij die echt buiten het systeem valt.

* in het daadwerkelijk beleid valt ook niks van verandering te bespeuren.

De N-VA is in mijn ogen schijnoppositie. Het enige programmapunt dat consistent werd volgehouden en nu haast bereikt te zijn is het uitschakelen van het VB...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be