![]() |
Bart Dewever is ook positief over het principaat.
In eerdere berichten had ik mij reeds positief uitgesproken over het systeem van het principaat (de eerste burger). Het politieke systeem dat keizer Augustus 2000 jaar geleden ontwikkelde. Het politieke systeem bood de stabiliteit van een monarchie, maar liet toch nog voldoende ruimte voor inspraak voor het volk. De positieve punten van dit politieke systeem is ook Bart Dewever niet ontgaan.
Citaat:
|
Ik vind een dictatuur maar niets.
|
Ik heb hier op dit forum herhaaldelijk kenbaar gemaakt dat ik voorstander ben van meer monarchie en minder democratie. Misschien dat ik de volgende keer wel voor deze reden op Bart De Wever ga stemmen als hij een goed parcours aflegt als premier.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In het programma Jambers in de politiek volgenden ze Bart Dewever al op skivakantie begin dit jaar, ook toen lag er een dik boek ''Augustus, de eerste keizer'' op tafel. Blijkbaar werkt deze grote historische figuur wel inspirerend.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
democratie is onzin. Geef alle macht aan mij, dan los ik alle problemen wel op
|
Citaat:
|
Citaat:
ik kom in september nog eens goedendag zeggen tegen u in aberdeen misschien kun u onderstaande foto gebruiken bij uw avatar ![]() wat bedoeld u met de zweep erop? discipline om een begroting en evenwicht te krijgen ? |
Als ik dictator was, ging uw kop er als eerste af.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ga u niet tegenspreken nog steunen ik denk wel dat er andere manieren zijn hoe krijgt een koe euh sorry William, ik zal het op zijn schots doen hoe krijgt een schaap haar jong zover om te stoppen met zuigen ? de tanden zijn al voldoende ontwikkeld om gras te eten en beginnen pijn te doen aan de tepels de dictatuur van de leider van de schapen is hier niet nodig, moederschaap zal wel haar manieren hebben |
Citaat:
Het enige waar het hier om gaat is macht en rijkdom van een paar individuen, laten we daar vooral eerlijk over zijn. Als de rest is pure BS. |
Citaat:
wat ik wel weet is dat augustus zich tussen de 10 maanden heeft gewrongen en er deels heeft er voor gezorgd dat de 7° maand de 9° werd, de 8° de 10° maand ....... september = latijn septem = 7 october = latijn octo = 8 ( octopus heeft 8 .... ) november = gemakkelijk latijn en frans neuf 9 december = gemakkelijk decimaal stelsel = 10 |
Citaat:
zodra de tandjes sterk genoeg om gras te eten en beginnen pijn te doen aan de tepels. Gaat moederschaap zachtjes met haar achterpoot het jong wegdrummen, dan wat harder , dan nog wat harder. dit in combinatie met de honger dat het jong krijgt, neemt het jong de beslissing om gras te eten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be