![]() |
Nieuwe flater van de belgicisten, lachen geblazen!
Zie mijn onderschrift ;-)
|
Ach wat stellen die BUBbels voor? Twee keer niks! Ze zijn dom, machteloos en hebben een superkleine aanhang.
|
:-D Ze spreken zichzelf tegen voor de 1000ste keerTantist, ik hou wel van je harde aanpak. Geen medelijden...
|
:lol:
Geniaal gewoon |
Het moet weer lukken héhé.
Stuur dit eens door naar 't Pallieterke, dan kunnen er nog meer mensen meelachen! |
Citaat:
|
BUB is nochtans al eens vermeld geweest in t pallieterke (meerdere keren zelfs)
Eén keer zelfs werd er verwezen naar politics.be |
Citaat:
|
Goh goh, bedoel je dat er iemand is die buiten het forum om de BUB kent? 8O
Amaai me klompen! |
De BUB is infeite een flauwe kul(t)partij.
|
Er zijn veel mensen die de BUB kennen:
- de mensen van RTBF - Jurgen Verstrepen - 't Pallieterke - Walter Baeten En allemaal geven zij deze olijke vrienden de raad om eens contact op te nemen met hun huisarts. Want tegenwoordig bestáán er oplossingen voor gefrustreerde geestesgestoorden. :D |
Maar allez, hoe kennen die de BUB dan? Zitten die mensen ook op politics.be of zo? Want ik heb nog nooit een foldertje, affiche of spotje gezien van de BUB in het echt.
|
Citaat:
- Walter Baeten: door de dronkelappen die stoer wouden doen op een herdenkingsplechtigheid van de gesneuvelde frontsoldaten. - Maar van Verstrepen en RTBF weet ik echt niet hoe dezen in contact zijn gekomen met de BUB. Vraag het eens. :D |
't Liep er ene met een :belgievl: te dartelen voor de opnameplaats al roepend "België wordt unitair, lalalala", en aangezien de uitgenodigde gast zijn kat had gestuurd...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be